//
کدخبر: ۴۲۰۱۳۷ //

امباپه در پی‌اس‌جی ماندنی شد: تمدید تا ۲۰۲۶!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، آماده امضای قرارداد جدید با PSG تا سال 2026 است. اما قراردادی "شامل بند آزادسازی برای تابستان آینده" که به رئال مادرید فرصت می‌دهد فوق ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد.

امباپه در پی‌اس‌جی ماندنی شد: تمدید تا 2026!
به گزارش فرتاک نیوز،

 کیلیان امباپه آماده است تا قراردادی با پاری سن ژرمن تا سال 2026 شامل یک بند آزادسازی برای تابستان آینده را امضا کند.

    این بازیکن 24 ساله از نظر خود مبنی بر اینکه سال 2024 پاریس را به صورت رایگان ترک کند، منصرف شده است. از آنجایی که باشگاه در ابتدا او را از تیم اصلی اخراج کرد، و قاطعانه به او اجازه داده نمی‌شود که قراردادش را لغو کند، به نظر می‌رسد فوق ستاره فرانسوی با اکراه موضع باشگاه را می‌پذیرد.

در نتیجه، امباپه در دو بازی لیگ که پس از بازگشت به تمرین در آنها حضور داشته، در یک بازی گلزنی کرده است و قرار است قرارداد خود را در پارک دو پرنس تمدید کند. با این حال، این قرارداد آینده‌نگر شامل یک بند آزادسازی خاص برای تابستان آینده خواهد بود که همچنان می‌تواند به مهاجم اجازه دهد تا انتقال رویایی خود به رئال مادرید را تکمیل کند. لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی PSG، محور اصلی در مذاکرات بوده است و تحت فشار بسیاری قرار گرفته و حتی گفته می‌شود در خطر از دست دادن موقعیت شغلی خود در صورت عدم موفقیت در تمدید قرارداد بوده است.

تیم لوئیس انریکه، هموطن و دوست امباپه - عثمان دمبله - را به خدمت گرفته است تا با او در خط حمله شریک شود، درحالی که راندل کولو موانی هم هنوز یک گزینه برای پیوستن به پاریس است، البته اگر تا موعد نهایی نقل انتقالات فرصت قرارداد با این بازیکن از دست نرود. مهاجم آینتراخت فرانکفورت در تمرین روز چهارشنبه حاضر نشد، زیرا تلاش می‌کرد تا از باشگاهی که برای آزادی او مبلغی بالغ بر 95 میلیون یورو درخواست می‌کند، جدا شود.

پاری سن ژرمن پس از یک شروع ناامید کننده برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ 1، با برد  3-1 در مقابل لنز آخر هفته گذشته بازگشت، جایی که امباپه در اولین شروع فصل خود دو گل به ثمر رساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان