//
کدخبر: ۴۲۰۹۵۵ //

بازسلونا بر سر دوراهی هالند یا امباپه/خوان لاپورتا فلیکس را برگزید!

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، انتخاب عجیبی از بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند که دو ستاره این روزهای دنیای فوتبال هستند داشته است.

بازسلونا بر سر دوراهی هالند یا امباپه/خوان لاپورتا فلیکس را برگزید!
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا خریدهای خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشت و موفق شد بازیکنانی که مدنظر ژاوی بودند را برای بهبود شرایط تیمش به خدمت بگیرد.

یکی از جذاب‌ترین خریدهای این باشگاه که شاید تا چند هفته قبل کمتر کسی آن را پیش‌بینی می‌کرد، ژوائو فلیکس بود. این ستاره پرتغالی تمام تلاشش را کرد که به بارسا ملحق شود و در نهایت موفق شد در ساعات پایانی پنجره تابستانی با قراردادی قرضی راهی این باشگاه شود.

حالا روزنامه اسپورت راز جالبی را فاش کرده و مدعی شده است که لاپورتا این بازیکن را حتی به هالند و امباپه هم ترجیح می‌دهد. یکی از خبرنگاران این روزنامه در این باره می‌گوید:« روزی پس از مصاحبه از لاپورتا به صورت خصوصی پرسیدم که از بین هالند و امباپه کدام را انتخاب می‌کند و او گفت صادقانه اگر بتواند فلیکس را به خدمت می‌گیرد.»

yfllwqdl

پیش از این هم گفته شده بود که رییس بارسا از زمانی که این بازیکن در سال 2019 عملکردی درخشان در ترکیب بنفیکا داشت به او علاقمند بود اما در آن زمان شرایط لازم برای جذب او را نداشت ولی حالا به رویایش رسیده است.

لاپورتا بارها نزد افراد مختلف تاکید کرده که بازی فلیکس برای او یادآور یوهان کرویف، اسطوره بزرگ باشگاه بارسلونا و فوتبال هلند، است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان