//
کدخبر: ۴۱۴۹۵۵ //

ام‌باپه و یک "نه" محکم به بارسلونا

طبق اعلام روزنامه لوپاریزین کیلیان ام‌باپه همه پیشنهادهای بارسلونا را رد کرده و به هیچ وجه حاضر نیست که راهی آبی‌اناری‌ها شود.

ام‌باپه و یک "نه" محکم به بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از لوپاریزین، کیلیان ام‌باپه این روزها به موضوع اصلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شده است. ام‌باپه حاضر به تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن نیست و البته تاکنون هم برای جدایی از تیم چراغ سبز نشان نداده است.

باوجود آنکه این بازیکن دوست دارد که راهی رئال مادرید شود اما تیم‌های دیگری هم مشتری او شده‌اند و از چند روز قبل بارسلونا هم به جمع مشتریان ام‌باپه اضافه شده است؛ به طوری که رسانه‌های اسپانیایی نوشتند که آبی‌اناری‌ها برای جذب این بازیکن درخواست معاوضه او با گاوی و دمبله را داده‌اند که البته بعید است خود ام‌باپه حاضر به حضور در نوکمپ شود؛ چرا که بارها اعلام کرده رویایش حضور در رئال است.

روزنامه لوپاریزین در ادامه گزارش خود نوشت که ام باپه همه پیشنهادهای رسیده از بارسلونا را رد کرده است و اصلا به این تیم فکر نمی‌کند.

پیش از این هم اکیپ دیگر روزنامه معتبر فرانسوی نوشت که ام‌باپه تنها در یک صورت پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد که راهی رئال مادرید شود.

ام‌باپه یک سال دیگر هم با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. باشگاه درخواست تمدید قرارداد او را دارد اما این بازیکن با چنین درخواستی مخالفت کرده است و اصرار دارد تا پایان قراردادش در پاری‌سن‌ژرمن باقی بماند و بعد از آن به صورت مجانی راهی رئال شود که البته این با مخالفت شدید باشگاه پاریسی مواجه شده است.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به ام‌باپه اعلام کرده است که یا باید در تابستان سال جاری تیم را ترک کند یا باید قراردادش را تمدید کند.

پاری‌سن‌ژرمن حاضر نشد ام‌باپه را با خود به اردوی ژاپن ببرد و این نشان می‌دهد که این فوق ستاره فرانسوی چاره‌ای جز جدایی از تیم پاریسی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان