//
کدخبر: ۴۰۳۶۸۰ //

مطمئنم نه امباپه به رئال می‌رود و نه هالند

آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است صبر کردن برای کیلیان امباپه و ارلینگ هالند منطقی نیست و رئال همین امسال باید یک مهاجم بزرگ بخرد.

مطمئنم نه امباپه به رئال می‌رود و نه هالند
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید  در تابستان امسال به دنبال جذب یک مهاجم است. در حالی که شایعاتی در مورد جدایی کریم بنزما و رفتن او به الاتحاد عربستان نیز شنیده می شود، لزوم پیدا کردن یک مهاجم شماره 9 برای رئال اهمیت بیشتری پیدا کرده است. اگر کریم برود، رئال مادرید به دو مهاجم جدید نیاز خواهد داشت و این در حالی است که برنامه اولیه این است که مهاجمی در حد خوسلو یا روبرتو فیرمینو برای امسال جذب شوند که جذبشان هزینه بالایی نخواهد داشت و تهدیدی هم برای آمدن احتمالی هالند و امباپه برای تابستان 2024 نباشند.

1880693

آلوارو بنیتو، معتقد است که رئال نباید از الان به سال بعد فکر کند و اینکه بعید است هالند و امباپه سال بعد نیز به رئال مادرید منتقل شوند. او به کادنا سر گفت: «من همچنان اطمینان دارم که نه امباپه و نه هالند در تابستان 2024 به رئال ملحق نخواهند شد. فیرمینو مهاجم خوبی است ولی نمی تواند جانشینی مناسب برای کریم بنزما باشد. این واضح و مشخص است. او اگر به رئال برود، تنها یک ذخیره مطمئن برای کریم خواهد بود.»

1881450

بنیتو ادامه داد: «باشگاه از نظر من همین امسال باید به دنبال خرید یک مهاجم شماره 9 درجه یک و بزرگ جهانی باشد. انتظار برای آمدن امباپه و هالند منطقی نیست و رئال تا همین حالا نیز به خاطر همین فرضیه، فرصت های خوبی را از دست داده است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان