//
کدخبر: ۳۹۵۲۶۹ //

گوتی: وینیسوس بهترین بازیکن دنیاست| امباپه بدون مسی هیچ است!

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و کیلیان امباپه بدون کمک مسی و هم‌تیمی‌هایش، اثرگذاری خود را از دست می‌دهد.

گوتی: وینیسوس بهترین بازیکن دنیاست| امباپه بدون مسی هیچ است!
به گزارش فرتاک نیوز،

 وینیسیوس یک بار دیگر برای رئال مادرید درخشید و نقش اصلی را در پیروزی 2-0 برابر چلسی ایفا کرد. روی گل اول رئال، کریم بنزما پس از ضربه وینیسیوس و مهار ناقص کپا بود که دروازه خالی را باز کرد و وینی پاس گل دوم را نیز به مارکو آسنسیو داد. ستاره برزیلی در فصل جاری هم مثل فصل قبل فوق‌العاده کار کرده و به فاصله دو ماه تا پایان فصل چیزی تا شکستن رکورد گلزنی و پاس گل فصل قبل خودش ندارد.

گوتی معتقد است وینی در حال حاضر بالاتر از کیلیان امباپه، بهترین بازیکن دنیاست و رئال به نوعی نیازی به ستاره فرانسوی پی اس جی ندارد: «چه نمایشی از وینیسیوس برابر چلسی دیدیم! او فوق العاده بود و هر زمان توپ را می‌گرفت، این حس به شما منتقل می‌شد که یک شانس گلزنی برای رئال به دست می‌آید.

از نظر من او الان بهترین بازیکن دنیاست. وینی تقریبا بدون کمک هم می‌تواند در هر بازی متفاوت و تاثیرگذار کار کند، ولی امباپه برای اینکه سرنوشت‌ساز باشد، به کمک مسی و دیگر هم‌تیمی‌هایش نیاز دارد. او به تنهایی کاری از پیش نمی‌برد، ولی وینیسیوس یک تنه هر کاری در زمین انجام می‌دهد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان