//
کدخبر: ۴۲۳۱۶۶ //

کریستیانو رونالدو چه چیزهای دیگری در ایران خواهد دید؟

مثال‌های خارجی از سفرهای رونالدو به نقاط مختلف دنیا، نمی‌تواند آنچه در ایران اتفاق افتاد را توجیه کند.

کریستیانو رونالدو چه چیزهای دیگری در ایران خواهد دید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعاتی پس از فروکش کردن التهابات ناشی از سفر کریستیانو رونالدو به ایران، شاید با آسودگی خاطر بیشتری بتوانیم در این باره گپ بزنیم. وقایع رخ داده از فرودگاه تا هتل اسپیناس، از دیروز به قدری بازتاب کرده که برخی به ناچار با مرور سفرهای رونالدو به اقصی نقاط جهان، چنین رخدادهایی را عادی و طبیعی قلمداد کرده‌اند.

واقعیت ماجرا اما چنین نیست و برای لاپوشانی کردن آنچه در اطراف هتل مشاهده شد، نباید از مثال‌های خارجی استفاده ابزاری کرد. هواداران رونالدو در هیچ نقطه ای از دنیا، به تپه نوردی روی نیاورده‌اند و از در ورودی هتل به لابی هجوم نبرده‌اند. اگرچه بر این تعداد از هواداران رونالدو هیچ حرجی نیست و آنها را نمی‌شود به عنوان مقصر اصلی معرفی کرد. واقعا هیچ ایرادی نداشت برای سفر کاروان النصر به تهران، یک برنامه ریزی ساده صورت می‌گرفت تا جلوی تجمعات عجیب و هجوم‌های بی وقفه به هتل گرفته شود و این هواداران هم اگر می‌خواهند مقابل هتل محل اقامت کریستیانو تجمع کنند، در یک فاصله معین قرار می‌گرفتند.

منظورمان این است که مراسم استقبال از رونالدو و حتی ابراز احساسات به این چهره مشهور جهان، می‌توانست آبرومندانه تر از آنچه مشاهده کردیم باشیم. در غیر این صورت هر چقدر با مثال‌های خارجی بخواهیم هرج و مرج اتفاق افتاده در هتل اسپیناس را لاپوشانی کنیم به جایی نمی‌رسیم و در واقع خودمان را گول زده ایم.

رونالدو که این روزها در کشور عربستان زندگی می‌کند، وقتی برای نخستین بار وارد ریاض شد و با النصر قرارداد بست، هرگز شاهد چنین صحنه‌هایی نبود. یعنی عرب‌ها که امروز رونالدو را در کشور خودشان دارند، با برنامه ریزی درست و نقشه از پیش طراحی شده، همه چیز را سر وسامان دادند و به یک انضباط کامل رسیدند. فرض کنید به جای عربستان، قرار بود رونالدو در ایران بازی کند؛ در این صورت چه اتفاقی می‌افتاد؟

در ۳۶ ساعتی که رونالدو میهمان کشورمان است، بخش اول که استقبال از او بود به این صورت گذشت؛ باید ببینیم از امروز صبح که آقای کریستیانو از خواب بیدار و سرانجام از هتل خارج می‌شود، چه چیزهایی را می‌بیند و در ذهنش ثبت می‌کند. امیدواریم از حالا به بعد، همه چیز به خوبی و خوشی بگذرد...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۱۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان