//
کدخبر: ۴۲۱۸۲۷ //

شروع دور ششم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با پیروزی دانمارک

دیدارهای دور ششم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با پیروزی تیم‌‌ ملی دانمارک آغاز شد.

شروع دور ششم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ با پیروزی دانمارک
به گزارش فرتاک نیوز،

در آغاز ششمین دور از بازی‌های مرحله مقدماتی یورو 2024، امشب (یکشنبه) 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم ملی دانمارک در خانه فنلاند یکی از رقبای اصلی‌اش در گروه H، با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. پیر امیل هویبرگ در دقیقه 86 تنها گل این بازی را برای دانمارکی‌ها به ثمر رساند. با این نتیجه قرمزپوشان اسکاندیناوی، چهارمین پیروزی خود را کسب کردند و 13 امتیازی شدند تا به صدر جدول صعود کنند. فنلاند اما با 12 امتیاز در رده دوم باقی ماند.

در دیگر بازی این گروه قزاقستان با نتیجه یک بر صفر بر میهمان خود ایرلند شمالی غلبه کرد. این پیروزی سبب شد که قزاق‌ها با فنلاند رده دومی هم‌امتیاز شوند و تنها از لحاظ تفاضل گل پایین‌تر از این تیم در رده سوم قرار بگیرند.

در دو بازی دیگر از گروه G مونته‌نگرو با نتیجه 2 بر یک از سد میهمانش بلغارستان گذشت و حالا با 8 امتیاز از 5 بازی نزدیک‌ترین تعقیب کننده مجارستان صدرنشین است که از 4 بازی 10 امتیاز کسب کرده است. از گروه E‌ نیز جزایر فاروبا یک گل مغلوب مولداوی شد. در این گروه جمهوی چک و مولداوی هر دو با 8 امتیاز (چک از 4 و مولداوی از 5 بازی ) به ترتیب اول و دوم هستند و پس از آنها آلبانی با 7 ، لهستان با 6 و جزایر فارو با یک امتیاز رده‌های سوم تا پنجم را در اختیار دارند.

دیدارهای دور ششم مرحله مقدماتی یورو 2024 امشب از ساعت 22:15 به وقت تهران پیگیری می‌شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان