//
کدخبر: ۴۲۱۷۲۹ //

آذرباد: مسئولان پای کار باشند تا با رفع مشکلات نتایج خوبی بگیریم/ مقایسه الهامی و ربیعی درست نیست

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، ساکت الهامی جزو مربیان خوب فوتبال ایران است و برای نتیجه گرفتن در این تیم نیاز به زمان دارد.

آذرباد: مسئولان پای کار باشند تا با رفع مشکلات نتایج خوبی بگیریم/ مقایسه الهامی و ربیعی درست نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن آذرباد درباره شرایط مس رفسنجان در تعطیلات گفت: این تعطیلات برای تیمی که در چهار بازی نتیجه نگرفته، خوب است و ما تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. امسال از لحاظ بازیکن و کادر فنی با تغییراتی مواجه شدیم و این تغییرات در رده مدیریتی هم وجود داشت به همین دلیل نیاز به زمان داریم تا بتوانیم با یکدیگر هماهنگ شده و نتایج بهتری بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به برخی انتقادها که از ساکت الهامی می‌شود، تصریح کرد: به نظر من این انتقادها درست نبود و البته مقایسه ساکت الهامی و محمد ربیعی هم درست نیست. بدون شک ربیعی در مس رفسنجان زحمات زیادی کشید، ولی هر مربی در فضا و شرایط مختلفی کار می‌کند و فکر نمی‌کنم مقایسه کردن درست باشد.

آذرباد در قسمت دیگری از حرف‌هایش اظهار داشت: الهامی در این چند سال دو بار در جام حذفی قهرمان شده و قطعاً جزو مربیان قوی و خوب فوتبال ایران است. ما در همین چهار بازی می‌توانستیم حداقل در دو بازی برنده شویم، ولی فکر می‌کنم بدشانسی هم آوردیم. ما باید به الهامی زمان بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند. مس بازیکنان خوبی دارد و قطعاً در هفته‌های آینده شرایط تیم ما تغییر خواهد کرد.

آذرباد در مورد مشکلات مالی مس رفسنجان نیز خاطر نشان کرد: زیاد دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم مسئولان پای کار باشند تا با رفع مشکلات نتایج خوبی بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۷۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان