//
کدخبر: ۴۲۰۷۶۶ //

قطعی شد: ستاره رئال تا یورو ۲۰۲۴ می‌ماند

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی، تایید کرد که لوکا مودریچ تا یورو 2024 به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

قطعی شد: ستاره رئال تا یورو 2024 می‌ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

لوکا مودریچ  در چند سال اخیر ستاره اصلی و مهره کلیدی تیم ملی کرواسی در موفقیت‌هایی بوده که این تیم به دست آورده است. 

کروات‌ها با حضور این بازیکن در زمین به عنوان کاپیتان موفق شدند در جام جهانی 2018 راهی فینال شوند و عنوان نایب قهرمانی را با شکست برابر تیم ملی فرانسه به دست آورند و در جام جهانی 2022 قطر هم مدال برنز را با پیروزی برابر مراکش از آن خود کردند. 

شایعات بسیاری درباره تصمیم این ستاره کروات برای خداحافظی از تیم ملی کشورش پس از رقابت‌های جام جهانی به گوش می‌رسید، اما سرمربی این تیم بالاخره تایید کرد که او در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا هم همراه تیم ملی کرواسی خواهد بود. 

1888878

دالیچ در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «لوکا مودریچ تا یورو 2024 در جمع ما حضور خواهد داشت. هیچ تردیدی در علاقه و اشتیاق او وجود ندارد. ما پس از لیگ ملت‌ها با هم صحبت کردیم و او شخصا تصمیم گرفت که ادامه دهد. من امیدوارم که او حتی بیش از این هم همراه ما بماند، اما باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت. از لوکا برای این تصمیم ممنونم!»

پیش از این گفته شده بود که مودریچ در صحبت با آردا گولر، بازیکن جدید رئال، به او گفته بود که قصد دارد در تابستان سال آینده از فوتبال خداحافظی کند و حالا باید دید که شرایط او در رئال به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان