//
کدخبر: ۴۲۰۰۸۴ //

مهاجمان کنار گذاشته پرسپولیس گلزن شدند| چرا عبدی و پاکدل برای تیم یحیی گل نمی زدند؟

پرسپولیس در فصل جدید تمام مهاجمان خورد را کنار گذاشت تا بتواند با جذب یک مهاجم جدید مشکل گلزنی اش را حل کند.پرسپولیس از فصل گذشته هیچ یک از مهاجمان خود را در اختیار ندارد.

مهاجمان کنار گذاشته پرسپولیس گلزن شدند| چرا عبدی و پاکدل برای تیم یحیی گل نمی زدند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در فصل جدید تمام مهاجمان خورد را کنار گذاشت تا بتواند با جذب یک مهاجم جدید مشکل گلزنی اش را حل کند.پرسپولیس از فصل گذشته هیچ یک از مهاجمان خود را در اختیار ندارد. شرزود تمیروف ابتدای فصل قبل جداشد، سپس در ادامه لوکادیا، بعد در پایان فصل دیاباته و پریرا، سپس آل کثیر و در نهایت مهدی عبدی در هفته سوم این فصل از پرسپولیس به خاطر اینکه سرمربی تیم به آن ها اعتقاد گذشته را نداشت و بازی به او نمی رسید جدا شدند. حال اگر یک قدم عقب تر برویم می توانیم حامد پاکدل را هم که درنیم فصل دوم فصل بیست و یکم از پرسپولیس کنار گذاشته شد را به این جمع اضافه کنیم. جدایی 7 مهاجم در قبال جذب یک مهاجم که آن هم پست اصلیش وینگر است نمی تواند آمار خوبی برای پرسپولیس باشد. تیمی که درادوار مختلف لیگ چه تخت جمشید و چه ازدگان و چه لیگ برترو حتی باشگاه های تهران از آن به عنوان تیمی هجومی نام برده می شد و می شود!

اما نکته اینجاست که دو مهاجم آخری جدا شده که از آن ها نام بردیم درهفته چهارم لیگ برتر بیست و سوم برای تیم هایشان گلزنی کردند!مهدی عبدی در نخستین هفته از جدایی خود از پرسپولیس موفق شد برای تیم فوتبال تراکتور گلزنی کند آن هم گل 3 امتیازی که باعث شد تراکتور بعد از 3 شمست پی در پی از بحران خارج شود. دیگر مهاجم جدا شده حامد پا کدل بود که او هم موفق شد برای پیکان در این هفته مقابل سپاهان گلزنی کند. هر چند گل او منجر به کسب امتیاز نشد . البته پاکدل بعد از جدایی از پرسپولیس و رفتن به تراکتور در لیگ بیست و دوم برای این تیم گلزنی کرده بود.حال باید دید مشکل از کجاست؟ آیا فشار بیش از اندازه در تیم هایی مثل پرسپولیس و استقلال که بر روی بازیکن است، باعث می شود نتوانند تمرکز لازم را برای گل زدن نداشته باشند وهم اینکه استرس بالا باعث می شود دور از انتظار بازی کند و گل نزنند، یا اینکه از آن ها خوب بازی گرفته نمی شده است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان