//
کدخبر: ۴۱۹۹۹۴ //

دقیقی: با تیم باکیفیت هفته‌های قبل فاصله داشتیم/ بحران اول فصل را پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر به این نکته اذعان کرد که تیمش در مصاف با آلومینیوم اراک با تیم‌ باکیفیت هفته‌های گذشته فاصله داشته است.

دقیقی: با تیم باکیفیت هفته‌های قبل فاصله داشتیم/ بحران اول فصل را پشت سر گذاشتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید دقیقی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: فوتبال ما امروز به دو بخش تقسیم می‌شود. ابتدای بازی تا پایان نیمه اول و شروع نیمه دوم. در نیمه اول فکر می‌کنم ‌کرنر‌ و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، ولی بعد از گل آلومینیوم، تسلط حریف روی بازی بیشتر شد. با این حال در زمانی که بازی یک بر صفر بود می‌توانستیم بازی را برابر کنیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: در ادامه مسابقه امشب آلومینیوم باتجربه‌تر بازی کرد و موفق شد گل دوم را هم بزند و شیرازه تیم ما از هم پاشید. ما به اندازه کافی بعد از گل دوم آلومینیوم موقعیت گل ایجاد نکردیم تا بازی را به سمت خودمان برگردانیم. تیم من کم تجربه است و باید در ادامه مسیر تجربه کسب کند. ما در دیدار مقابل آلومینیوم از تیم باکیفیت هفته‌های گذشته فاصله داشتیم و ان‌شاءالله با تمریناتی که در تعطیلات خواهیم داشت بتوانیم به شرایطی ایده‌آل در ادامه فصل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در پاسخ به این سؤال که سه امتیاز منفی ابتدای فصل چقدر در روحیه تیمش تأثیر منفی گذاشته است، تصریح کرد: ما بحران هفته‌های اول مربوط به کسر امتیاز را پشت سر گذاشتیم. شاید اگر الان سه امتیاز بیشتر داشتیم، تیم هشتم یا نهم جدول بودیم، اما در انتهای جدول هستیم. بالاخره این اتفاقی بود که برای ما رقم خورده و باید تلاش کنیم آن امتیاز منفی را جبران کنیم، چون لیگ سختی را پیش رو داریم. کم‌تجربگی بازیکنان ما به خصوص در صحنه گل اول آلومینیوم ما را اذیت کرد و ‌روی صحنه گل اول لیموچی به حریف فضا دادیم و گل خوردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان