//
کدخبر: ۴۱۹۶۷۷ //
فقط پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند؛

سعید دقیقی استقلال را از مدعیان حذف کرد!

سرمربی شمس آذر معتقد است تنها سپاهان و پرسپولیس می‌توانند در لیگ بیست و سوم در قامت یک مدعی ظاهر شوند.

سعید دقیقی استقلال را از مدعیان حذف کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید دقیقی که شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود، در بخشی از گفتگوی خود با محمدحسین میثاقی درباره مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم صحبت کرد و ضمن تمجید از سپاهان و پرسپولیس گفت از نظر او استقلال فوتبال باکیفیتی ارائه نمی‌دهد.

دقیقی گفت: فکر می‌کنم هم سال گذشته و هم امسال سپاهان از نظر سخت افزاری کامل‌ترین تیم ایران است. من با آقای ساکت کار کردم و مدیریت ایشان را می‌شناسم و دیدم چطور در فدراسیون فوتبال کار می‌کنند. نفرات سپاهان در هر پست بسیار خوب است و برای مثال در خط جلو، کاوه رضایی، رضا اسدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر را دارد اما فقط یک نفر در راس بازی می‌کند و قرارداد هر کدام هم فکر ۲۰-۳۰ میلیارد است. یک تیم پرمهره هستند و به نظرم سال گذشته هم باید قهرمان می‌شدند. یک تیم پرمهره در تمام خطوط هستند.

او در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس همیشه خود است و باید برای آقا یحیی به خاطر توانایی‌هایی که در این سال‌ها ثابت آن را نشان داده، کف بزنیم. به نظرم این تیم جزو گزینه‌های قهرمانی است اما بقیه تیم‌ها را خوب ندیدم.

سرمربی شمس آذر با اشاره به عملکرد استقلال و گل‌گهر گفت: بازی‌های گل‌گهر را خیلی ندیده‌ام اما فکر نمی‌کنم بتواند در مقام رقابت برای قهرمانی باشد. استقلال هم تا این لحظه خوب امتیاز گرفته است اما با احترام به هواداران این تیم، من فوتبال باکیفیتی از این تیم ندیدم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان