//
کدخبر: ۴۱۸۹۱۸ //
نظر تو در مورد من نظری نیست که خودم دارم

گنگ‌بازی کاپیتان یونایتد: تقدیم به منتقدان!

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، با انتشار یک ویدیو به منتقدانش پاسخ داد.

گنگ‌بازی کاپیتان یونایتد: تقدیم به منتقدان!
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از اینکه جایگاه هری مگوایر در منچستریونایتد به خطر افتاد و اریک تن هاخ او را از لیست بازیکنان مدنظر خود برای فصل جدید خارج کرد برونو فرناندز به عنوان کاپیتان جدید شیاطین سرخ انتخاب شد تا در فصل 2023-24 صاحب بازوبندی شود که در گفت و گو با سایت باشگاه اعلام کرده بود آن را قاب کرده و به دیوار خواهد زد!

انتخاب فرناندز به عنوان کاپیتان اول یونایتد در فصل جدید واکنش های مثبت و منفی بسیاری داشته است. او در یک پست اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داده و به انتقاد از کسانی پرداخت که اعتبارش را به عنوان کاپیتان منچستریونایتد زیر سوال می برند.

ستاره 28 ساله یونایتد ویدیویی رااز دیون ساندرز، افسانه NFL، منتشر کرد که به خاطر سخنرانی‌های انگیزشی‌اش مشهور است.

هری مگوایر

قهرمان دو دوره سوپربول در این ویدیو که فرناندز آن را بازنشر کرده می گوید: "به من نگاه کن. چه چیزی در مورد من باعث می شود که فکر کنی به نظرت در مورد خودم اهمیت می دهم؟"

در ادامه ویدیویی که به نظر می رسد فرناندز آن را خطاب به منتقدانش منتشر کرده آمده است: "نظر تو درباره من نظری نیست که خودم در مورد خودم دارم. تو مرا نساختی که بتوانی مرا بشکنی. می دونی چیه! خدا منو خلق کرده بنابراین تو نمی تونی کاری با من بکنی! من کسی هستم که تغییرات را رقم می زند."

در بخش پایانی این ویدیو یک توصیه هم به ورزشکاران جوان شده که نباید اهمیتی برای حرف مردم قائل باشند. برونو فرناندز که این روزها به شدت تحت فشار قرار دارد با انتشار این ویدیو بدون اینکه مصاحبه ای انجام دهد موضع خود را نسبت به مخالفانش اعلام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان