//
کدخبر: ۴۱۸۰۵۹ //

سرمربی خبر داد : جدایی احتمالی ۲ ستاره سرخ پوش

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرد، احتمال دارد این تیم پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات با دو بازیکن خود خداحافظی کند.

 سرمربی خبر داد : جدایی احتمالی 2 ستاره سرخ پوش
به گزارش فرتاک نیوز،

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد پس از شکست 2 بر صفر روز گذشته (شنبه) تیمش در خانه تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر انگلیس که اولین باخت شیاطین سرخ در این فصل از رقابت‌ها بود، از احتمال جدایی دو بازیکن این تیم خبر داد؛ یکی از این بازیکنان دنی فن‌دبیک است و دیگری براندون ویلیامز.

هر دو بازیکن مانند هفته گذشته جایی در فهرست بازیکنان منچستریونایتد نداشتند و گویا برنامه باشگاه این است که در 11 روز باقیمانده به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات، آنها را بفروشد.

تن‌هاخ پس از بازی تیمش برابر تاتنهام گفت: روز قبل در آخرین جلسه تمرینات‌مان، مشکلی جزئی رخ داد اما فکر می‌کنم که بعد از یکم سپتامبر (پایان بازار) همه چیز تغییر کند، چون ما به بازیکنانی نیاز داریم که تمام حواس‌شان به تیم باشد. البته منظور من همان بازیکنانی نیست که شما اشاره کردید (فن‌دبیک و ویلیامز)، اما کاملاً مشخص است که در مقطع فعلی آنها دنبال چیز دیگری هستند. با این وجود این بازیکنان هر وقت در کنار تیم بوده‌اند همیشه نهایت تلاش‌شان را انجام داده و در تمرینات با جان و دل کار کرده‌اند. من از براندون و دنی راضی‌ام، همینطور از عملکردشان در اردوی پیش‌فصل. این دو نفر و چند بازیکن دیگر پیش‌فصل بسیار خوبی داشتند.

این سرمربی هلندی درباره عملکرد تیمش هم تأکید کرد: فکر می‌کنم در نیمه اول مقابل تاتنهامی که واقعاً قدرتمند ظاهر شد، عملکرد خوبی داشتیم. بازی زمانی که صاحب توپ بودیم و نبودیم، در کنترل‌مان بود و برای تاتنهام مشکلاتی پیش آمد که باید از آنها استفاده می‌کردیم و گل اول را می‌زدیم. زدن گل اول در چنین بازی‌هایی بسیار مهم است. متأسفانه این کار را نکردیم و من فکر می‌کنم که از اواخر نیمه اول اوضاع تغییر کرد و ما شروع به انجام خطاهای بی‌موردی کردیم که اخطار به همراه داشتند و بعد هم که یک موقعیت عالی را از دست دادیم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم تمرکزشان را حفظ کنند و عقب نکشند، اما این‌ها دقیقاً همان کارهایی بود که ما انجام ندادیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم می‌شد فوراً به بازی برگردیم، چون آنتونی یک موقعیت خوب داشت که آنهم هدر رفت. زدن گل اول به تاتنهام جرأت و اعتمادبه‌نفس داد تا برای زدن گل دوم هم تلاش کند. من فکر نمی‌کنم که تغییر ندادن ترکیب تیم نسبت به بازی قبلی دلیل باخت‌مان بوده باشد. بله، این تیم هفته پیش خوب بازی نکرد، اما برد پس آن بازیکنان حق‌شان بود که دوباره بازی کنند. امروز هم همه دیدند که در نیمه اول خوب بودیم. مسئله از بین رفتن تمرکز و اشتیاق به گلزنی در لحظات کلیدی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان