//
کدخبر: ۴۱۶۶۷۰ //

لیگ سعودی‌ها برای آمریکایی‌ها هم پخش خواهد شد!

شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورت» پخش‌کننده رسمی لیگ حرفه‌ای عربستان در ایالات متحده خواهد بود.

لیگ سعودی‌ها برای آمریکایی‌ها هم پخش خواهد شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه «فاکس اسپورت» با موفقیت حقوق پخش لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در ایالات متحده آمریکا را به دست آورد. این موضوع تغییر چشم‌انداز جهانی فوتبال را نشان می‌دهد و پیشرفت فزاینده لیگ حرفه‌ای عربستان در صحنه بین‌المللی را برجسته می‌کند.

از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ که از جمعه ۱۱ آگوست آغاز می‌شود، شبکه فاکس اسپورت پخش‌کننده رسمی لیگ حرفه‌ای عربستان در ایالات متحده خواهد بود. به فاکس حقوق کل فصل اعطا شده که در ماه مِی ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. مهمتر از همه، این قرارداد پخش هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی را پوشش می‌دهد.

منابع داخلی فاش می‌کنند که IMG، یک آژانس ورزشی بین‌المللی، پس از مشورت با چندین پخش‌کننده آمریکایی این معامله را تسهیل کرده است. هم فاکس اسپورت و هم همتای اسپانیایی آن، فاکس دپورتس، علاقه خاصی به این پیشنهاد پرسود نشان دادند.

گسترش سریع و به رسمیت شناخته شدن لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در سطح بین‌المللی با چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی مطابقت دارد و این کشور را برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ آماده می‌کند. با امضای قراردادهای پخش تلویزیونی اخیراً در بریتانیا و بسیاری از کشورهای اروپایی، مشارکت جهانی لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی به وضوح مشهود است.

درخواست لیگ حرفه‌ای عربستان فراتر از صرفا حقوق پخش است. اسطوره‌های فوتبال مانند کریستیانو رونالدو که اخیرا قرارداد خیره‌کننده ۲۱۱ میلیون دلاری در سال امضا کرده و کریم بنزما بخشی از مجموعه ستاره‌های لیگ هستند. به علاوه، این لیگ فهرستی از بزرگان سابق لیگ برتر مانند سادیو مانه، ریاض محرز، روبرتو فیرمینو، روبن نوس، جردن هندرسون، فابینیو، انگولو کانته و غیره را به خود جذب کرده است.

قرار است مسابقات ابتدایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ عمدتاً در ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی یا ۲ بعدازظهر به وقت شرقی آغاز شود و به خوبی برای بازار ایالات متحده مناسب باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان