//
کدخبر: ۴۱۳۲۸۱ //

اخبار جدید از استقلال| حسینی ۱۰ میلیارد به استقلال تخفیف داد

سیدحسین حسینی کاپیتان تیم استقلال، قراردادش را به صورت چشمگیری کاهش داد تا دوباره آبی پوش شود.

اخبار جدید از استقلال| حسینی ۱۰ میلیارد به استقلال تخفیف داد

سیدحسین حسینی سنگربان و کاپیتان استقلال برای فصل آینده نیز با مدیران باشگاه به توافق رسید و قراردادش را سفید امضا کرد. البته بعضی از هواداران استقلال انتقاد شدیدی به عملکرد حسینی داشتند و خواستار جدایی او بودند اما حسینی دو سال دیگر در استقلال ماندنی شد. البته باشگاه استقلال اعلام کرده که حسینی با استقلال سفید امضا کرده و این به معنای درج نشدن رقم مالی در قرارداد حسینی است.

حسینی در فصل گذشته قراردادش بیست و چهارمیلیارد و چهارصد میلیون تومان بود و با توجه به اینکه سفید امضا کرده احتمال می رود مبلغ این فصل کاپیتان آبی پوشان حدود ۱۵ میلیارد تومان باشد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال نیز در همین مورد به خبرورزشی گفت: حسینی سفید امضا کرده و به خاطر علاقه ای که به استقلال دارد چنین کاری را انجام داده است ولی او کاپیتان تیم است و با کاهش قراردادش نسبت به فصل گذشته دست به کار بزرگی زده است. چون حسینی سفید امضا کردهt ما سقف را رعایت و مبلغ را مشخص می کنیم ولی فعلا نمی شود به صراحت گفت مبلغ قرارداد چقدر است.

 

گفتنی است با توجه به اینکه بصورت شفاهی توافق شده سقف قرارداد ها تا ۱۵ میلیارد باشد انتظار می رود قرارداد کاپیتان اول آبی ها حدود ۱۵ میلیارد تومان باشد و نسبت به فصل گذشته نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان کاهش داشته است.

 

منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان