//
کدخبر: ۴۱۲۳۳۸ //

واکنش سریع رسانه استقلال به شکست +عکس

رسانه رسمی استقلال اعلام کرد که تغییرات زیاد در ترکیب تیم، عامل شکست برابر هوادار بوده است.

واکنش سریع رسانه استقلال به شکست +عکس

استقلال در سومین دیدار دوستانه خود پیش از آغاز لیگ برتر، به مصاف هوادار رفت. شاگردان نکونام ابتدا تیم امیدهای استقلال را با چهار گل شکست دادند و سپس مقابل پیکان با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافتند و امروز مقابل تیم محمود فکری صف آرایی کردند.

آبی‌ها در این بازی کار را با سینا سعیدی فر در درون دروازه آغاز کردند و مجتبی فراشبندی و محمدحسین مرادمند زوج خط دفاعی را تشکیل دادند. صالح حردانی و ابوالفضل جلالی نیز در راست و چپ بازی کردند. روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و آرش رضاوند در مرکز میدان بازی کردند. کوین یامگا، امیرعلی صادقی و ارسلان مطهری نیز عناصر تهاجمی بودند.

1899105

البته ترکیب آبی‌ها در طول بازی تغییرات زیادی پیدا کرد و بازیکنانی چون محمدحسین زواری، امید حامدی فر، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، پیمان بابایی و حسام اسکندری نیز پای به زمین مسابقه گذاشتند ولی در نهایت استقلال با نتیجه چهار بر دو برابر هوادار تن به شکست داد.

1899104

رسانه رسمی استقلال در گزارش این بازی نوشته است: «در شرایطی که بازی ۲ بر ۲ مساوی بود جواد نکونام ترجیح داد از جوان‌های بیشتری در ترکیب استفاده کند. در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع تیم هوادار به پایان رسید.»

1899106

این در شرایطی است که طبق اعلام خود رسانه رسمی باشگاه استقلال،  حسام اسکندری و مجتبی فراشبندی تنها اسامی ناآشنای ترکیب آبی‌ها در دیدار امروز بوده‌اند و سایر بازیکنان نیز، نفرات اصلی تیم در لیگ قبل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان