//
کدخبر: ۴۰۶۵۹۳ //

به بازگشت به استقلال فکر می‌کنم/ اطمینان دارم یک روز برمی‌گردم

هافبک تیم هوادار اطمینان دارد که روزی مجدداً پیراهن استقلال را بر تن می‌کند.

به بازگشت به استقلال فکر می‌کنم/ اطمینان دارم یک روز برمی‌گردم
به گزارش فرتاک نیوز،

بابک مرادی پیش از آغاز تمرینات تیم فوتبال هوادار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز (پنجشنبه) تصمیم گرفتیم استارت بزنیم و کارمان را پُرقدرت شروع کنیم تا نتایج قابل قبولی بگیریم.

وی در مورد ماندن در تیم هوادار تصریح کرد: هوادار باشگاهی خصوصی است، اما به تعهدات خودش عمل می‌کند و در این باشگاه راحت هستم. هوادار خانه دوم من شده است و ان‌شاءالله فصل خوبی داشته باشیم.

بازیکن هوادار در مورد اینکه فصل گذشته برای تماشای یک مسابقه استقلال به ورزشگاه آزادی رفته بود، خاطرنشان کرد: من به بازگشت به استقلال فکر می‌کنم و اطمینان دارم که به این تیم برمی‌گردم. فصل گذشته فقط یک بازی با اجازه کادر فنی به ورزشگاه رفتم، اما امسال به تیم خودم می‌چسبم تا بدرخشم و به استقلال بازگردم.

مرادی در این باره که چرا هوادار را خانه دوم خودش خواند، بیان کرد: خانه اول من استقلال و خانه دوم من هوادار است. از انتخاب هوادار خوشحال هستم و مدیران باشگاه می‌دانند پس از استقلال چه پیشنهادهایی داشتم. از کودکی اهدافی برای خودم ترسیم کرده بودم.

هافبک هوادار در مورد دوره ناموفق محمود فکری در استقلال و اختلاف او با چند بازیکن این تیم عنوان کرد: نمی‌توانم کسی را قضاوت کنم. با این حال فکری در استقلال اذیت شد و ناجوانمردانه مورد هجمه هواداران قرار گرفت. هوادار با او نتایج خیلی خوبی می‌گیرد و به سمت هدف خودمان حرکت می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان