//
کدخبر: ۴۱۱۷۱۱ //

نوروزی: تیمِ گل‌محمدی به ۲ مهاجم طراز اول نیاز دارد/ برای آل‌کثیر بهتر بود که در پرسپولیس می‌ماند

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که تیمِ یحیی گل‌محمدی باید با جذب دو بازیکن جدید تقویت شود.

نوروزی: تیمِ گل‌محمدی به ۲ مهاجم طراز اول نیاز دارد/ برای آل‌کثیر بهتر بود که در پرسپولیس می‌ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا نوروزی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: پرسپولیس تا اینجا عملکرد خوبی داشته است و جدا از اینکه قرارداد چند بازیکن تأثیرگذارش را حفظ کرد، توانست چند بازیکن خوب هم جذب کند. البته این پایان کار نیست و من معتقدم که تیمِ گل‌محمدی به دو مهاجم طراز اول و شش‌دانگ نیاز دارد.

وی با اشاره به جدایی عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس و پیوستنش به سپاهان تأکید کرد: فکر می‌کنم ماندن در پرسپولیس برای آل‌کثیر اتفاق بهتری بود، چون معمولاً بازیکنانی که از پرسپولیس و استقلال جدا می‌شوند در تیم‌های دیگر فوتبال برای آنها چندان جذابیت ندارد. عیسی بعد از قهرمان شدن با پرسپولیس و گل زدن در دربی محبوبیت بیشتری نزد هواداران پرسپولیس پیدا کرد و می‌توانست در این تیم بماند. به هر حال باید به تصمیم او احترام گذاشت.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اضافه شدن شهاب زاهدی به جمع سرخپوشان گفت: شهاب مهاجم خوب و قلدری است و بعد از چند سال حضور در فوتبال اروپا تجربه‌اش بیشتر شد و قطعاً می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

نوروزی در پایان تصریح کرد: لیگ ایران دیگر برای پرسپولیس کوچک شده است و هواداران انتظار دارند که پرسپولیس در آسیا به قهرمانی برسد. امیدوارم پرسپولیس در نهایت این افتخار بزرگ را کسب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان