//
کدخبر: ۴۱۱۴۰۸ //

رسمی: هموطن امری، دومین خرید تابستانی ویلا

باشگاه استون‌ویلا رسما اعلام کرد پائو تورس، مدافع اسپانیایی، را از ویارئال به خدمت گرفته است.

رسمی: هموطن امری، دومین خرید تابستانی ویلا
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهای گذشته خبرهایی درباره موافقت شخصی استون‌ویلا با پائو تورس، مدافع اسپانیایی ویارئال، منتشر شده بود و امروز باشگاه انگلیسی رسما اعلام کرد تورس را به خدمت گرفته است.

اونای امری، سرمربی استون‌ویلا، از شروع تابستان پائو تورس را به عنوان یکی از مهم‌ترین مهره‌های مد نظرش به مدیران باشگاه اعلام کرده بود. این دفاع وسط چپ‌پا در گذشته و زمانی که امری هدایت ویارئال را بر عهده داشت بازیکن او بود و مربی اسپانیایی شناختی کامل از او دارد.

تورس فصل گذشته بازیکنی کلیدی برای ویارئال بود و 39 بار برای تیم اسپانیایی به میدان رفت. او برای تیم ملی اسپانیا هم 23 بازی ملی انجام داده و در جام جهانی 2022 هم با لاروخا در قطر حضور داشت.

1897334

استون‌ویلا تا کنون یوری تیلمانز از لسترسیتی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته بود و پائو تورس دومین خرید ویلا در تابستان امسال به حساب می‌آید.

این مدافع اسپانیایی در دوران مربی‌گری اونای امری در ویارئال از ستون‌های اصلی خط دفاعی او بود و حتی زمانی که امری این تیم را ترک کرد و کیکه ستین، سرمربی سابق بارسا، هدایت ویارئال را به عهده گرفت، تورس همچنان به عنوان گزینه اول در پست دفاع وسط به خدمت گرفته شد.

پائو تورس برخلاف انتظار به سبکی بازی می‌کند که دوئل‌های هوایی را نمی‌توان از نقاط قوتش دانست. او در رقابت‌های یورو 2020 به دلیل همین ضعفش در توپ‌های بلند عملکرد خوبی در خط دفاعی اسپانیا نداشت و مورد انتقاد رسانه‌های این کشور قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان