//
کدخبر: ۴۰۶۱۱۴ //

بمب: امباپه ناگهان در لیست فروش پاریس!

اکیپ: امباپه به PSG اطلاع می‌دهد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و باشگاه نیز قصد دارد او را در تابستان بفروشد.

بمب: امباپه ناگهان در لیست فروش پاریس!
به گزارش فرتاک نیوز،

شایعات در مورد آینده کیلیان امباپه تمامی ندارد. گزارش اخیر اکیپ بازار این شایعات را دوباره داغ کرد. این نشریه مدعی شد که ملی‌پوش خط حمله PSG به باشگاه اعلام کرده که قصد تمدید قراردادش که 30 ژوئن به پایان می‌رسد را ندارد.

اکیپ همچنین اعلام کرد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از مطلع شدن از این موضوع قصد دارد امباپه را همین امسال به فروش برساند؛ این باشگاه قصد دارد با فروش زودهنگام فوق ستاره خود، پول خوبی از انتقال او به جیب بزند؛ گرچه پیش‌بینی می‌شود جدایی امباپه موجی از نارضایتی را در نزد هواداران PSG به همراه داشته باشد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امیدوار بود که مثل سال گذشته این بار هم امباپه را برای تمدید قرارداد راضی کند اما تصمیم اخیر این بازیکن باعث شده تا برنامه باشگاه هم در مورد او تغییر کند.

1886644

گفته می‌شود پاریسی‌ها از تغییر موضع امباپه خسته شده‌اند و این بار می‌خواهند موضع قاطعانه‌تری از خود نشان دهند. بر اساس سیاست جدید باشگاه یا امباپه قرارداد خود را تمدید می‌کند یا همین امسال به تیم دیگری فروخته خواهد شد.

قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن به صورت 2+1 بسته شده است؛ به این ترتیب که او در پایان سال 2024 می‌تواند یک فصل دیگر هم در پاریس بماند اما به نظر نمی‌رسد که چنین قصدی داشته باشد.

این بهترین خبر ممکن برای رئال مادرید است تا برای جذب امباپه دوباره دست به کار شود. این باشگاه که بعد از جدایی کریم بنزما به دنبال یک مهاجم شش‌دانگ است می‌تواند بهترین گزینه برای جلب رضایت مالی پاری‌سن‌ژرمن باشد که نمی‌خواهد امباپه را مجانی از دست بدهد.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان