//
کدخبر: ۴۱۰۷۲۲ //

حرف‌های متفاوت امباپه در مراسم ویژه؛ مردم فکر می‌کنند مغرور هستم/ هرگز آرام نمی‌گیرم؛ من برای برنده شدن به دنیا آمدم

کیلیان امباپه جایزه بهترین بازیکن سال فرانسه را دریافت کرد و در مورد فصلی که در باشگاه پاریسی گذراند صحبت کرد.

حرف‌های متفاوت امباپه در مراسم ویژه؛ مردم فکر می‌کنند مغرور هستم/ هرگز آرام نمی‌گیرم؛ من برای برنده شدن به دنیا آمدم
به گزارش فرتاک نیوز،

کیلیان امباپه پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فرانسوی فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ که توسط اکیپ و فرنس فوتبال ارائه شد، درباره آخرین فصل خود صحبت کرد، احساسات خود را توضیح داد و جاه‌طلبی خود را برای همیشه برنده شدن نشان داد.

با توجه به اتمام اعتبار قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن تا پایان فصل آینده، آینده امباپه در میان علاقه رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او خاطرنشان کرد: «باور به اینکه این آخرین فصل من در لیگ ۱ است؟ بسیار ساده است، من اهل رقابت هستم و برای بردن بازی می‌کنم. و مهم نیست که با چه کسی بازی می‌کنم، مهم نیست که کدام پیراهن را می‌پوشم، مهم نیست که کجا، من هرگز آرام نمی‌گیرم. به تعطیلات می‌روم، انرژی‌ام را بازیابی می‌کنم و با همان تشنگی که همه می‌دانند برمی‌گردم. من همیشه ناراضی هستم، بنابراین هرگز تحت تاثیر کارهایی که انجام می‌دهم قرار نمی‌گیرم. من به خودم می‌گویم که می‌توانم دوباره و بهتر این کار را انجام دهم. من تشنه برنده شدن هستم. نمی‌خواهم فقط برای مشارکت عضو تیمی باشم. به همین دلیل گاهی اوقات مردم فکر می‌کنند مغرور هستم. من از شکست هم نمی‌ترسم، این بخشی از حرفه یک فوتبالیست است. اما این اعتقاد عمیق را دارم که برای بردن به دنیا آمده‌ام و می‌خواهم این را به همه نشان دهم.»

ناکامی‌های پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا

امباپه همچنین در مورد تیم فعلی خود، پاری‌سن‌ژرمن، و آرزوی هنوز برآورده نشده برای قهرمانی در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

او افزود: «نمی‌دانم پی‌اس‌جی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باید چه کاری انجام دهد، این سوال مربوط به من نمی‌شود. باید با افرادی صحبت کنید که تیم را می‌سازند، ترکیب را سازماندهی می‌کنند، این باشگاه را می‌سازند. من فقط سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من برای پنجمین سال متوالی در لیگ ۱ بهترین بازیکن و بهترین گلزن بودم. خیلی چیزها باعث افتخار من است. اول اینکه به کسب عناوین ادامه دادم، هدفی که ما برای آن بازی می‌کنیم. مهم نیست که چه عنوانی داشته باشیم، این سخت‌ترین چیز است، این چیزی است که همه بازیکنان برای آن می‌جنگند. و البته، خوشحالم که سطح شخصی خود را با یک فصل حدود ۵۰ گل حفظ کردم. من لحظات فوق‌العاده‌ای داشتم، عملکردهای فوق‌العاده‌ای داشتم، اگرچه فکر می‌کنم هنوز هم می‌توانم بهتر عمل کنم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان