//
کدخبر: ۴۰۸۹۹۱ //

عبدی: موقعیت‌های زیادی داشتیم/ امیدوارم در جام‌جهانی خوش شانس باشیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم که آنها را از دست دادیم و در مقابل ژاپن از داشته‌هایش بهترین استفاده را برد. در این رده سنی، هرچقدر آماده‌سازی مناسبت‌تری داشته باشید، بهتر هم نتیجه می‌گیرید.

عبدی: موقعیت‌های زیادی داشتیم/ امیدوارم در جام‌جهانی خوش شانس باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین عبدی  پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل ژاپن و نرسیدن به فینال جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا، اظهار داشت: برای این بازی آمادگی لازم را داشتیم اما باید تمرکز لازم را هم در بازی ایجاد می کردیم تا بتوانیم اتفاقات را مدیریت کنیم.

وی گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما گل‌های ژاپن در نیمه نخست در شرایطی به دست آمد که قابل پیش‌بینی بود. می توانستیم با جبران یکی از گل‌ها به بازی برگردیم و حتی موقعیت های زیادی داشتم که به نتیجه ختم نشد.

عبدی تصریح کرد: ۲ بازیکن ما محروم بودند و ۲۰ درصد از نفرات اصلی خود را در زمین نداشتم و این یکی از کمبودهای تیم بود. البته فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم که آنها را از دست دادیم. همچنین داور در نیمه نخست یک پنالتی برای ما گرفت که فکر می‌کنم کمک داور آن را وتو کرد. داور در ۲ متری تشخیص پنالتی داد اما کمکش از ۵۰ متری نظر دیگری داشت که برایم عجیب است. شاید هم حق با داور باشد اما سخت است که تصمیم گرفته شده خود را عوض کنید.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران ادامه داد: بازی در این سطح بسیار زیبا بوده و باید از آن لذت ببرید و این بازی قابل احترام بود. همانگونه که دیدید من تا جایی از بازی خیلی عصبانی بودم اما برای احترام گذاشتن به بازیکنان حریف در شرایطی که ۲ بر صفر از ژاپن عقب بودیم، به بازیکنان این تیم آب تعارف کردم. باید به همه احترام گذاشت اما به همین شکل انتظار دارم داور هم برای ما احترام قائل باشد.

عبدی اظهار داشت: از لحاظ فنی، دیدار بسیار سختی بود و ژاپنی‌ها به خوبی توپ را در اختیار داشته و بازی را کنترل کردند. اگر بازی را می‌بستند و به زمین خودشان برمی‌گشتند، در آن حالت مقداری تمرکز خود را از دست می‌دادند و فرصت گلزنی برای ما پیش‌ می‌آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: به چهار تیمی که توانستند به جام جهانی برسند تبریک می‌گویم. ما با ایجاد امکانات بهتر می‌توانیم، آمادگی بهتری به دست آوریم. مدتی قبل همین تیم ژاپن را سه بر یک شکست داده بودیم اما اکنون ۳ بر صفر باختیم. این ذات فوتبال است که وقتی در این سطح گلی به ثمر می‌رسانید، می‌توانید به گل‌های بیشتری هم برسید. تیم ما در هشت ماه گذشته فقط یک اردو در دبی داشت و فقط ۲ بازی با عربستان انجام دادیم.

عبدی ادامه داد: اگر تدارکات بهتری داشته باشید، نتایج بهتری هم می‌گیرید. تیم ما به دلیل تحریم‌ها و ترانسفر نشدن پول‌های ایران از فیفا نتوانست این شرایط را داشته باشد. از فیفا و هر فردی که مسئول این کار است خواهش کردم فوتبال و این بازی زیبا را با مسائل سیاسی ترکیب نکنند. به این خاطر که برای پیشرفت فوتبال ایران به این پول نیاز داریم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران بیان کرد: به خاطر همین تحریم‌ها نتوانستیم تدارکات لازم برای حضور در این مسابقات را داشته باشیم اما از مردم ایران و هواداران فوتبال می‌خواهم همچنان از تیم ما حمایت کنند و همه تحریم‌ها حتی پول‌هایی که نمی‌توانیم از فیفا و AFC دریافت کنیم را فراموش کنند. دوباره اردوها را آغاز می‌کنیم چراکه برای بازی‌های آتی به ویژه جام‌جهانی باید آمادگی و تجربه لازم را به دست آوریم.

وی گفت: همه بازی‌ها از ابتدا تا انتهای تورنمنت سخت است؛ چرا که همه تیم‌ها آماده هستند. چهار تیم نهایی که به جام جهانی رسیدند باید از تجربه‌شان استفاده کنند. آنها باید برای آسیا بازی کنند و برای آسیا مقام بیاورند. قرار نیست فقط برای ایران، ژاپن، کره‌ جنوبی یا ازبکستان بازی کنیم. باید سخت تلاش و همه ما را حمایت کنیم و پس از آن ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. این فلسفه من است که برای تمام آسیا بازی کنیم. در این بازی اتفاقات زیادی رخ داد. گل خوردیم، پنالتی‌مان را نگرفتند، صاعقه و باران آمدند و اتفاقات زیادی رخ داد. امیدوارم در جام جهانی خوش‌شانس باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان