//
کدخبر: ۴۰۸۶۴۸ //

فاش شد: یونایتد پول خرید کین و رایس را ندارد

منچستریونایتد با انتشار درآمدهای باشگاه در سه ماه گذشته، اعلام کرد پول برای خرید بازیکن دارد ولی قادر نیست بازیکن 100 میلیون پوندی بخرد.

فاش شد: یونایتد پول خرید کین و رایس را ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

خانواده گلیزر که مالک باشگاه منچستریونایتد هستند، مدت طولانی است که بین پیشنهاد شیخ جاسم و جیم راتکلیف برای فروش باشگاه مردد مانده‌ و همین خشم هواداران را برانگیخته است. طرفداران تیم نگرانند تعلل مالکان یونایتد باعث شود بودجه کافی برای خرید بازیکن و تقویت تیم در اختیار اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد قرار نگیرد.

اما بیانیه جدید منچستریونایتد درباره درآمد باشگاه نشان داده که یونایتد به سمت درآمد 640 میلیون پوند در سال حرکت می‌کند که این یک رکورد است و همین باعث شده باشگاه اعلام کند بودجه کافی را برای خرید یک مهاجم نوک، یک هافبک و یک دروازه‌بان جدید دارد. تنها عامل بازدارنده در این میان، قانون بازی جوانمردانه مالی است که دست یونایتد را برای خریدهای جدید می‌بندد.

گفته می‌شود بودجه یونایتد برای تقویت تیم حدود 120 میلیون پوند است و به همین دلیل این باشگاه نمی‌تواند ستاره‌هایی مثل هری کین و دکلان رایس را که 100 میلیون پوند ارزش دارند، بخرد.

1891794

اریک تن‌هاخ در همین یک سالی که مربی منچستر شده، توانسته جام اتحادیه را ببرد و به شش سال ناکامی در بردن جام پایان دهد. یونایتد تابستان گذشته زیر نظر او 220 میلیون پوند صرف خرید بازیکن جدید کرد در نتیجه طبق قوانین یوفا، در زمستان فقط قادر بود بازیکن قرضی بگیرد و این تابستان هم تا قبل از فروش بازیکن، فقط 120 میلیون پوند برای خرید جدید دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان