//
کدخبر: ۴۰۸۲۳۴ //

آرتتا دلیل خریدهای متعدد آرسنال از سیتی را لو داد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید کیفیت بالای بازیکنان منچسترسیتی باعث شده که این باشگاه به خرید آنها علاقمند باشد.

آرتتا دلیل خریدهای متعدد آرسنال از سیتی را لو داد
به گزارش فرتاک نیوز،

آرتتا عملکردی خیره کننده روی نیمکت آرسنال داشته و موفق شده این باشگاه را از رکودی که پس از جدایی آرسن ونگر به آن دچار شده بود نجات دهد. 

این مربی اسپانیایی پیش از این سابقه همکاری با پپ گواردیولا روی نیمکت سیتی را داشته و شناخت بسیاری از بازیکنان این تیم دارد، هرچند این شناخت باعث نشد که بتواند امسال آنها را در کورس قهرمانی شکست دهد. 

او درباره ترک سیتی و پیوستن به آرسنال به مارکا گفت: «من دستیار پپ در سیتی بودم و ما مقابل آرسنال بازی کردیم و من دیدم که روح این باشگاه از دست رفته است. هیچ چیزی حس نمی‌شد. من می‌دانستم که گزینه‌هایی در اختیار دارم و می‌دانستم که این باشگاه به حدی بزرگ است که باید ارتباط بین تیم و هواداران را به وجود آورد. 

انجام این کار سخت بود و حالا من خوشحال هستم. ما هویت مشخصی داریم، متحد هستیم و انرژی بسیاری داریم. این مهم‌ترین موضوع است. همه از بالا تا پایین در مسیر یکسانی در حرکت هستند. ما رویای هواداران را برگرداندیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم. حالا باید به دنبال دستاوردهای بیشتر باشیم.»

1802335

آرتتا درباره دلیل خریدهای متعددش از سیتی اظهار داشت: «چرا از سیتی بازیکن می‌گیریم؟ ساده است. چون آنها بسیار خوب هستند و من آنها را می‌شناسم و به مدت چهار سال با آنها کار کردم. من به خاطر استعداد فوق‌العاده گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو به دنبال آنها بودم.»

سرمربی آرسنال همچنین درباره علاقه پاری سن ژرمن به خودش اضافه کرد: «من فقط می‌توانم بگویم که در آرسنال خوشحال هستم. احساس می‌کنم دوستم دارند و مالکان برایم ارزش قائل هستند. من کارهای بسیاری در این باشگاه دارم و بسیار از حضورم در این تیم سپاسگزارم.»

او با اشاره به شرایط جذب کای هاورتز گفت: «استعداد قیمتی دارد و ما در آرسنال همیشه به بازیکنان جوان باتجربه علاقمند هستیم. من درباره بازیکنان دیگر باشگاه‌ها صحبت نمی‌کنم اما در مورد کای، او همین حالا هم تجربه زیادی از جمله لیگ قهرمانان دارد. او با استعداد و منعطف است و فقط 24 سال دارد.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان