//
کدخبر: ۴۰۸۱۳۲ //

مدل کاری نکونام با ساپینتو متفاوت است؛ سرمربی جبران می‌کند!

جواد نکونام در همان شروع کار با استقلال نشان داد، مدل کاری اش با ریکاردو ساپینتو متفاوت است.

مدل کاری نکونام با ساپینتو متفاوت است؛ سرمربی جبران می‌کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل گذشته تمرینات استقلال در حالی در مجموعه ی ورزشی انقلاب آغاز شد که هواداران حق حضور در استادیوم را نداشتند و تنها کسانی که مجوز ورود به مجموعه ی ورزشی انقلاب را پیدا می‌کردند و علاقمند به تیم استقلال بودند، در پایان تمرین می‌توانستند با کادر فنی و بازیکنان استقلال دیدار کنند و با آنها عکس یادگاری بگیرند. اما جواد نکونام اعلام کرد دور جدید تمرینات استقلال در حضور اصحاب رسانه و هواداران آغاز می‌شود. 

هواداران استقلال این فصل در انتخاب سرمربی نقش موثری ایفاء کردند. در حالی که برخی از مشکلات مانع از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال شده بود، باشگاه به سراغ دیگر گزینه‌های داخلی رفت و با انتخاب یکی از آنها به عنوان سرمربی فاصله ای نداشت، اما هواداران خواهان انتخاب جواد نکونام شدند و این قدر اصرار کردند که در نهایت باشگاه مشکل جواد نکونام را برای حضور در راس کادر فنی تیم آبی فراهم کرد. 

حالا جواد نکونام با شروع تمرینات تیم استقلال در حضور هواداران  به نوعی قصد دارد از هواداران تیم استقلال تقدیر کند. او روی حمایت هواداران در فصل پیش رو حساب زیادی باز کرده است و او در شرایطی کار را در تیم آبی آغاز می‌کند که حمایت هواداران را با خود به همراه دارد. این فصل جزء معدود فصل‌هایی بود که باشگاه سرمربی را با نظر هواداران انتخاب کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان