//
کدخبر: ۴۰۷۷۳۶ //

AFC: ایران - کره رویایی و هیجان انگیز است

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار ایران – کره جنوبی در هفته ی پایانی مرحله گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی را یک دیدار رویایی و هیجان انگیز خواند.

AFC: ایران - کره رویایی و هیجان انگیز است
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار نوجوانان ایران و کره جنوبی از ساعت 17:30 در استادیوم پاتوم تانی آغاز می شود. در صورت پیروزی کره این تیم با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور بعد بازی ها می شود و در صورت پیروزی ایران این شاگردان حسین عبدی خواهند بود که با 7 امتیاز صدرنشین گروه B لقب خواهند گرفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در تحلیل این دیدار می نویسد: « کره‌جنوبی پس از پیروزی‌های متوالی از حضور در مرحله یک چهارم نهایی مطمئن شده است و باید با ایران روبرو شود، تیمی که برای حضور‌ در مرحله حذفی باید از شکست مقابل کره اجتناب کند. کره‌جنوبی که در روز اول با شکست چشمگیر ۶ بر یک قطر، اقتدار خود را نشان داد، با چهار گل بی‌پاسخ مقابل افغانستان به اولین تیم در این رقابت‌ها تبدیل شد که تعداد گل‌هایش دو رقمی شده است.دیدار مقابل ایران قرار است یک رویارویی هیجان انگیز باشد، در شرایطی که کره‌جنوبی ذهنیت تهاجمی خود را در برابر حریف آسیای مرکزی‌اش تغییر نخواهد داد.ایران که در بازی ابتدایی خود مقابل افغانستان تاثیرگذار بود و ۶ بر یک پیروز شد، بازی با قطر را با تساوی بدون گل و ناکام پشت سر گذاشت.»

جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی در 4 گروه 4 تیمی در تایلند در جریان است. در پایان مرحله ی گروهی از هر گروه دو تیم راهی مرحله ی حذفی یا یک چهارم نهایی مسابقات می شوند. تیم های پیروز در این مرحله راهی جام جهانی می شوند. بازی ها تا فینال به صورت حذفی ادامه خواهد داشت. البته این بازی ها دیدار رده بندی ندارد. بدین معنی که تیم های بازنده در نیمه نهایی مشترکا سوم می شوند.

ایران برای قطعیت صعود خود به مرحله ی یک چهارم نهایی باید مصاف با کره جنوبی را با نتیجه ی مساوی به پایان ببرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان