//
کدخبر: ۴۰۷۳۸۷ //

گری نویل: رفتار مالکان منچستریونایتد شرم‌آور است

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد عملکرد خانواده گلیزر، مالک این باشگاه را "شرم‌آور" خواند و گفت کش دادن فروش باشگاه نشان می‌دهد که در 20 سال گذشته چگونه یونایتد را اداره کرده‌اند.

گری نویل: رفتار مالکان منچستریونایتد شرم‌آور است
به گزارش فرتاک نیوز،

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد که اکنون به عنوان مفسر ورزشی کار می‌کند، بار دیگر از خانواده گلیزر، مالک یونایتد انتقاد کرد و کش دادن فروش باشگاه توسط آن‌ها را "شرم‌آور" خواند.

منچستریونایتد و طرفدارانش منتظر هستند تا تصمیم نهایی خانواده گلیزر را ببینند و متوجه شوند خریدار باشگاه شیخ جاسم بن حمد آل ثانی است تا جیم رتکلیف. مدت طولانی است که رقابت بین این دو برای خرید یونایتد ادامه دارد و گلیزرها برنده را اعلام نمی‌کنند.

در حالی که باشگاه منتظر برنده نهایی است تا تکلیف خود را در فصل نقل و انتقالات مشخص کند، دیلی میل ادعا کرد از زمانی که برنده این رقابت معلوم شود تا پایان مراحل اداری 12 هفته طول می‌کشد.

این کشدار شدن ماجرا اعصاب نویل را خرد کرده است: «شرم‌آور است. اما این همان کاری است که آن‌ها قبلا هم انجام داده‌اند، همه چیز را کش می‌دهند. همیشه به نفع‌شان بوده است. این که هواداران آخرین اطلاعات درباره مالکیت باشگاه را ندانند، خوب نیست اما نشان می‌دهد که آن‌ها در بیست سال گذشته چطور عمل کرده‌اند.»

مهم‌ترین تاثیری که تاخیر در فروش باشگاه گذاشته، در بازار نقل و انتقالات است و دست اریک تن‌هاخ برای خریدن ستاره‌های موردنظرش را بسته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان