//
کدخبر: ۴۰۷۱۱ //

اوضاع کازان با بازگشت بردی‌اف و سردار چگونه است؟

با بازگشت قربان بردی اف، هواداران روبین کازان چشم به تکرار روزهای شیرین گذشته دارند

 اوضاع کازان با بازگشت بردی‌اف و سردار چگونه است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 سال گذشته در چنین مقطعی، هواداران روبین کازان سرشار از امید و آرزو بودند زیرا تیمشان علاوه بر خرج کردن 40 میلیون یورو در بازار تابستانی، خاوی گارسیا را نیز به عنوان سرمربی به خدمت گرفته بود اما در نهایت این یم فصل را با رتبه نهم به پایان رساند.

یک ماه قبل، گارسیا کازان را ترک کرد و دوباره قربان بردی اف، سرمربی افسانه ای و سابق باشگاه که از سال 2001 تا 2013 هدایت این تیم را بر عهده داشت، بعد از سپری کردن 2 فصل موفق در روستوف دوباره به کازان بازگشت.

البته به جز بردی اف، ولادمیر گرانت، فیدور کودریشایف، سولار ژانیف و سردار آزمون نیز به تمرینات کازان اصافه شده و قرار است مراسم معارفه آنها به زودی برگزار شود. سزار ناواس نیز قرار بود دوباره به تمرینات این تیم ملحق شود اما سفر به اسپانیا به علت بیماری پدرش مانع این اتفاق شد.

همچنین کازان ترکیب خود را به نوعی بازسازی کرده و بازیکنانی که سالهاست نفعی برای این تیم حاصل نمی کنند را فروخته و دنیس کاچوک نیز بعد از پایان قرارداد خود این تیم را ترک کرد. همچنین بردی اف برخی نام های بزرگ مانند سانگ، لستین و سانچز که زمزمه هایی مبنی بر جدایی آنها وجود داشت را نیز در ترکیب تیمش نگه داشت.

سرمربی

همانطور که بالاتر هم ذکر شد، بردی اف در گذشته برای سالهای متمادی هدایت کازان را بر عهده داشت و طی آن سالها 2 بار موفق به فتح لیگ و یک بار جام حذفی شده و موفق به ثبت پیروزی تاریخی کازان برابر بارسا نیز شده بود.

بردی اف در تمرینات پیش فصل از سیستم 2-5-3 استفاده کرده اما علاقه ای به پارک کردن اتوبوس مقابل دروازه تیمش ندارد و میل او ارائه یک فوتبال هجومی و استفاده از بازیکنان با استعداد کازان در این روش می باشد.

نقاط قوت

با اضافه شدن بازیکنی مانند کودریشیف که قابلیت بازی کردن  در پست دفاع چپ و دفاع میانی را داراست، کازان در هر پست منطقه دفاعی حداقل 2 بازیکن را در اختیار دارد و حتی با حفظ همین ترکیب و تکیه بر ستاره های بومی هم می تواند سال را بدون نگرانی سپری کند.

فصل گذشته ویتالی اوستینف مجبور به بازی کردن علیرغم مصدومیت شده بود و به همین دلیل می توان وی را مسئول بسیاری از گلهای دریافتی کازان دانست اما حالا این بازیکن به صورت قرضی راهی روستوف شده و زوج کوزمین و بائر در قلب خط دفاعی به میدان خواهند رفت.

نقاط ضعف

بردی اف همیشه در بازار نقل و انتقالات سرمربی شگفت انگیزی بوده و باید دید این سرمربی چگونه از بازیکنان خارجی تیمش همانند سانگ و جاناتان استفاده خواهد کرد زیرا اگر آنها به درد سبک بازی کازان نخورند، بازیکنان شایسته تر از نیمکت نشینی رنج خواهند برد.

همچنین در سیستم 2-5-3 نیازی به استفاده از وینگر نخواهد بود پس بازیکنانی چون کاردنیف، لیستین و ژمالیتینوف مجبور به حضور در میانه میدان خواهند بود.

بازیکنان کلیدی

با مرور بازی های فصل قبل در می یابیم که کازان یکی به مهاجمم خود جاناتان و دیگری به سنگربان 36 ساله خود سرگئی ریژکوف بسیار وابسته است.

اگرچه قرارداد دروازه بان کازان به پایان رسده بود، اما سران این تیم قرارداد بهترین بازیکن فصل قبل خود را برای 2 سال دیگر نیز تمدید کردند و حالا ریژکوف نهمین فصل حضور خود در کازان را سپری کرده و در پایان فصل جاری احتمالا بازی شماره 300 خود را نیز برای تیمش انجام خواهد داد که رقم شگفت انگیزی به شمار می آید.

پیش بینی فصل بعد

فصل قبل علیرغم هزینه های فراوان نتایج خوبی حاصل نشد و حالا بردی اف باید همانند روستوف، کازان را نیز متحول کند. البته شکست 0-4 برابر بیلفلد در آستانه شروع لیگ، هواداران روبین کازان را نسبت به ادامه فصل نگران کرده است.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان