//
کدخبر: ۴۰۵۰۱۶ //

مهم‌ترین شاخص انتخاب هیئت مدیره سرخابی‌ها

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: مهم‌ترین شاخص در تعیین اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها وفاداری است.

 مهم‌ترین شاخص انتخاب هیئت مدیره سرخابی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

مجمع عادی و فوق‌العاده باشگاه استقلال درحالی صبح امروز سه‌شنبه (۱۶ خردادماه) برگزار شد که با پیشنهاد مطرح شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و تنفس ایجاد شده، مقرر شد مجمع آتی باشگاه استقلال به منظور ترمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال یکشنبه آینده (٢١ خرداد) برگزار شود.

مرتضی فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درخصوص نتیجه این مجمع گفت: با توجه به عدم هماهنگی فی مابین سازمان خصوصی‌سازی، وزارت اقتصاد و وزارت ورزش، مقرر شد مدتی به‌عنوان تنفس در نظر گرفته شود تا نسبت به بررسی کامل صلاحیت فنی، تخصصی و اجرایی اعضای هیئت مدیره از طریق دستگاه ورزش اقدام شود تا انشاا... در جلسه بعدی مجمع با اعمال صلاحیت‌های مدیریتی نسبت به معرفی افراد تایید صلاحیت شده برای انتخاب به‌عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه‌ها استقلال اقدام شود.

وی در پاسخ به این سوال که ملاک و معیار انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال چیست، گفت: آشنایی به مسائل ورزشی و حقوق ورزشی، آشنایی به معضلات و مشکلات دو باشگاه، درآمدزایی و ایجاد درآمدهای پایدار برای دو باشگاه از جمله معیارهای مدنظر در انتخاب اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. مهم‌ترین شاخص در این زمینه وفاداری است و در راستای نظارت حداکثری وزارت ورزش و اقتصاد، مقرر شد اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه تیمی باشند که بتوانند در انجام کلیه امورات باشگاه به نحو احسن اقدام کنند.

اینکه متولی برگزاری مجمامع امروز این دوباشگاه سازمان خصوصی‌سازی بود یا وزارت ورزش، سوالی بود که فلاح در پاسخ به آن به خبرنگار ایرنا گفت: نمی‌توان نام متولی روی آن گذاشت. درحال حاضر سه دستگاه عضو اصلی مجمع هستند؛ وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت دادگستری. حسب رویه و سنوات گذشته، متولی عام و خاص مجامع در حوزه تخصصی ورزش، وزارت ورزش و جوانان است. اما با توجه با اختلاف‌نظرهایی که قبلا بین دو دستگاه ایجاد شده بود و تعاملاتی که درحال انجام است، این مجمع با هماهنگی وزارت ورزش برگزار شد ولی قرار نبود که طی این مجمع، اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها مشخص شوند. مقرر بود کارگروهی برای تعیین اعضای هیئت مدیره و بررسی صلاحیت آن‌ها تعیین و سپس برای تایید صلاحیت امنیتی اعضای هیئت مدیره دو باشگاه اقدام شود که این موضوعات درحال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان