//
کدخبر: ۴۰۴۹۴۰ //

جذاب‌ترین مهره نقل و انتقالات آزاد شد

پس از پایان فصل اتفاقات قابل توجهی در رابطه با داستان طولانی مدت باشگاه سپاهان و یاسین سلمانی رخ داده است.

جذاب‌ترین مهره نقل و انتقالات آزاد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سلمانی از آن دست بازیکنانی به شمار می‌رود که اگرچه زاده گرگان است، اما قبول شدن در تست آکادمی سپاهان سبب شد تا تغییر بزرگی در زندگی شخصی او و خانواده‌اش ایجاد شود و پدر و مادرش برای اینکه فرزندشان بتواند مسیر رشد و پیشرفت را در مکانی مناسب دنبال کند، به اصفهان کوچ کردند.

سلمانی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین استعدادهای باشگاه بازیکن پرور سپاهان در سال‌های اخیر دانست؛ هافبکی که در تمامی رده‌های پایه فوتبال ملی ایران بازی کرده و زمانی که با تیم نوجوانان ایران با سیروس پورموسوی برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کرد، سلمانی با شماره 6 مرد کلیدی آن تیم بود.

سرانجام در ابتدای لیگ نوزدهم بود که یاسین سلمانی  با صلاحدید امیر قلعه‌نویی به لیست تیم بزرگسالان سپاهان اضافه شد، اما در آن فصل اتفاقات عجیبی در انتظار طلایی‌پوشان اصفهانی و سرمربی وقت بود و بحرانی که در نیمه دوم فصل سپاهان را فراگرفت، سبب شد فرصت بازی پیدا نکند. 

1883875

در لیگ بیستم اما با انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم سپاهان دنیا بر وفق سلمانی چرخید و این بازیکن جوان علاوه بر اینکه به عنوان ستاره سپاهان مطرح شد، در پایان مسابقات پدیده لیگ هم لقب گرفت.

با پایان لیگ بیستم اما دیگر شرایط برای یاسین خوب پیش نرفت. او که در بازی‌های مقدماتی المپیک 2024 پاریس زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا ستاره تیم امید شد، پس از درخشش در این مسابقات و در حالی که بار دیگر با پیراهن سپاهان می‌درخشید، در هفته یازدهم لیگ بیست و یکم با مصدومیتی سخت مواجه شد و تقریبا تا پایان فصل نتوانست برگردد.

شروع لیگ بیست و دوم برای یاسین سلمانی فوق‌العاده بود و او در دو بازی ابتدایی مقابل استقلال و نساجی گلزنی کرد، اما در ادامه نتوانست این روند را ادامه بدهد و مصدومیت در بازی رفت مقابل تراکتور بار دیگر او را چند ماه از دسترس سرمربی پرتغالی که اعتقاد زیادی به استعداد او هم دارد خارج کرد، تا فصل اخیر هم برای سلمانی در مسیر حرفه‌ای خوب پیش نرفته باشد.



اتفاق جالب اما اینجاست که چند هفته‌ای می‌شود یاسین سلمانی با پایان قراردادش با سپاهان، پیج باشگاه سپاهان را آنفالو کرده و طی روزهای اخیر هم پیج باشگاه همین کار را در قبال ستاره جوان تیم انجام داد، تا به نوعی پایان لیگ بیست و دوم پایان مسیر طولانی مدت باشگاه اصفهانی و یاسین سلمانی باشد.

سلمانی که در 21 سالگی شرایط بسیار خوبی برای ادامه زندگی فوتبالی خود در بالاترین سطح دارد، طی سال‌های اخیر هم پیشنهاداتی از تیم‌های اروپایی و داخلی داشت و حالا با توجه به آزاد بودن، می‌تواند بدون فشار بهترین تصمیم را برای مسیر حرفه‌ای و بازگشت به دوران اوج بگیرد؛ مسیری که البته پس از سال‌ها دیگر به سپاهان ختم نخواهد شد.

ستاره جوان فوتبال ایران که این روزها در اردوی تیم امید زیر نظر رضا عنایتی کارش را دنبال می‌کند، احتمالا به زودی درباره آینده خود تصمیم می‌گیرد و یکی از داغ‌ترین اخبار نقل و انتقالاتی لیگ بیست و سوم را به خود و باشگاه جدیدش اختصاص خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان