//
کدخبر: ۳۹۶۲۳۸ //

سپاهان هم علیه عملکرد داور بیانیه داد

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای از کمیته داوران خواسته تمام تلاشش را برای انتخاب بهترین داوران در هفته‌های باقی مانده به کار بگیرد.

سپاهان هم علیه عملکرد داور بیانیه داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال سپاهان در شرایطی موفق شد با نتیجه دو بر صفر مس رفسنجان را از پیش رو بردارد، که رفسنجانی‌ها روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عملکرد تیم داوری این مسابقه و گرفته نشدن یک پنالتی معترض شدند.

24 ساعت بعد حالا نوبت به سپاهان رسیده و آنها با اشاره به چند صحنه‌ای که در مصاف این تیم برابر مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان اتفاق افتاده، به عملکرد تیم داوری به شرح زیر اعتراض کرده است:

اشتباهات داوری به ضرر سپاهان/ این قسمت: هفته ۲۶سریال 

در دیدار سپاهان و مس رفسنجان نیز همانند گذشته، تیم داوری در یک صحنه بحث برانگیز ابتدا به غلط آفساید اعلام کرد و سپس از خطای پنالتی روی شهریار مغانلو به سادگی گذشت.

در دقیقه 23 مسابقه این تیم با مس رفسنجان در چارچوب هفته 26 لیگ برتر، شهریار مغانلو روی ارسال رامین رضاییان صاحب یک موقعیت تک به تک شد که داور مسابقه با اعلام آفساید بازی را متوقف کرد. بازیبنی تصاویر تلویزیونی توسط کارشناسان داوری نشان می دهد که تیم داوری علاوه بر اشتباه در اعلام آفساید، خطای پنالتی حامد لک روی شهریار مغانلو  و به تبع آن اخراج لک را تشخیص نداده و در واقع مرتکب سه اشتباه تاثیرگذار شده است.

در هفته گذشته نیز در دیدار سپاهان و تراکتور، دو پنالتی واضح طلایی پوشان به دلیل اشتباهات داوری سوخت. متاسفانه سریال اشتباهات داوری علیه سپاهان چندین قسمتی شده و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان لازم می داند بار دیگر مراتب اعتراض خود را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام دارد.

بی تردید در شرایطی که لیگ برتر در حساس ترین هفته های خود به سر می برد، کمیته داوران باید تیم های داوری را نسبت به عواقب اشتباهات خود متوجه ساخته تا هیچ تیمی از این باب متضرر نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان