//
کدخبر: ۴۰۳۳۲۲ //

سپاهان به دنبال ستاره مغضوب یحیی | ستاره کنار گذاشته شده پرسپولیس سپاهانی می شود؟

خبردار شدیم باشگاه سپاهان با یک مدافع راست لیگ برتری با سابقه بازی در پرسپولیس وارد مذاکره شده است.

سپاهان به دنبال ستاره مغضوب یحیی | ستاره کنار گذاشته شده پرسپولیس سپاهانی می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رامین رضاییان در فصلی که گذشت یکی از ستاره های سپاهان و بهترین مدافع راست لیگ برتر طبق آمار بود. او به عنوان مدافع راست ۷ گل برای تیمش زد و ۷ پاس گل هم به همبازیانش داد و نقش مهمی در آقای گل شدن شهریار مغانلو داشت

در لیگ بیست و دوم رامین رضاییان به سپاهان پیوست و پرسپولیس دانیال اسماعیلی‌فر را از سپاهان خرید. یحیی گل‌محمدی، اسماعیلی‌فر را به رامین ترجیح داد و انتظار داشت عملکرد اسماعیلی‌فر مهر تاییدی بر تصمیم او باشد. اسماعیلی‌فر در بازی های ابتدایی پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت اما کم‌کم به یک بازیکن معمولی در ترکیب پرسپولیس تبدیل شد. سمت راست پرسپولیس میل هجومی گذشته را نداشت و نبود رامین رضاییان حس می‌شد.

 

 

صالح حردانی، دانیال اسماعیلی‌فر، صادق محرمی و رامین رضاییان گزینه‌های تیم ملی برای پست دفاع راست بودند. اسماعیلی‌فر و حردانی از این جمع کنار گذاشته شدند و از بین آن ۲ نفر نیز رامین در ۲ بازی از جام جهانی فیکس بود و موفق به گلزنی هم شد. ویژگی‌های خوب رامین رضاییان باعث شد امیر قلعه‌نویی هم او را دعوت کرده و در تیم ملی جایگاه ویژه‌ای به این مدافع راست اختصاص دهد.

 

کارلوس کیروش همواره در مورد رامین میگفت: «رامین به خوبی در حملات تیم اضافه می شود. در اورلپ و آندرلپ کردن تبحر زیادی دارد. جنگندگی در کارهای دفاعی، ارسال‌های خطرناک و مهارت زیاد او در زدن ضربات کاشته باعث می شود او را بهترین دفاع راست فوتبال ایران بدانم.»

 

 

رامین رضاییان اما پس از یک فصل درخشش در ترکیب سپاهان در پایان آخرین بازی فصل، از هواداران این تیم حلالیت خواست، در آخرین اقدام خود قلب زردی که در صفحه اینستاگرامش قابل مشاهده بود را حذف کرد تا به نوعی با هواداران سپاهان خداحافظی کرده باشد. مقصد بعدی رامین رضاییان به طور قطع و یقین پرسپولیس نیست و او از خارج از کشور پیشنهاد داشته و قصد دارد فصل آینده دور از ایران بازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان