تاریخ انتشار: 1395/05/09 14:31
کد خبر: 271063

منصور پورحیدری: پیراهن استقلال کوتاه نبود و این مدل پیراهن بود

سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که تیمش بازی سختی مقابل استقلال خوزستان پیش‌رو خواهد داشت.
منصور پورحیدری: پیراهن استقلال کوتاه نبود و این مدل پیراهن بود

به گزارش لیگ برتر فرتاک ورزشی، منصور پورحیدری درباره شرایط استقلال و از دست دادن دو امتیاز در اولین بازی خانگی اظهار داشت: همه تیم‌ها در ابتدای لیگ برتر به دلیل پشت‌سر گذاشتن فصل بدنسازی نمی‌توانند شرایط ایده‌آلی داشته باشند. استقلال مقابل نفت تهران اصلاً خوب بازی نکرد و بچه‌ها شاداب نبودند. علیرضا منصوریان نیز از عملکرد بازیکنان رضایت نداشت اما مطمئناً شرایط استقلال در بازی‌های آینده بهتر خواهد شد.

وی در خصوص دیدار فردا با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر گفت: همه بازی‌ها سخت است و الان در لیگ برتر تیم ضعیف نداریم. شما دیدید که در هفته اول نتایجی غیرقابل پیش‌بینی حاصل شد، به همین دلیل استقلال کار سختی خواهد داشت. با این حال باید استقلال خوزستان را ببریم و قطعاً برای برد به اهواز خواهیم رفت.

پورحیدری خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم که حوصله کنند و صبر داشته باشند، چون این تیم نیاز به زمان دارد. مطمئناً استقلال در آینده به بهترین شرایط خواهد رسید و هواداران نباید دست از حمایت تیم بردارند.

سرپرست استقلال درباره انتقادهای صورت گرفته از کوتاه بودن پیراهن این تیم در بازی اول گفت: پیراهن استقلال کوتاه نبود و این مدل پیراهن بود که پایین آن یک نوار سفید قرار داشت. البته این موضوع زیاد پیچیده نیست و مطمئناً باشگاه تلاش می‌کند لباس‌ها بهترین کیفیت را داشته باشد.

پورحیدری در پایان تاکید کرد به دلیل گرمای شدید اهواز و شرایط خاصی که خودش در این چند ماه داشته، استقلال را در سفر به اهواز همراهی نکرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogjjl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استمرار درخشش جابر انصاری در شروع لیگ