//
کدخبر: ۴۰۳۹۵۴ //

پورعلی‌گنجی: امیدوارم به پرسپولیس و مجموعه‌اش احترام بگذارند/ اتفاق تاریخی برای تیم ما افتاد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به سرخپوشان احترام گذاشته شود.

پورعلی‌گنجی: امیدوارم به پرسپولیس و مجموعه‌اش احترام بگذارند/ اتفاق تاریخی برای تیم ما افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال و کسب قهرمانی جام حذفی، اظهار داشت: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. لطف خدا شامل حال ما شد، با تمام مشکلات و سختی‌هایی که پشت سر گذاشتیم. متأسفانه مصدومیت‌هایی در طول فصل به وجود آمد و بازیکنانی از ما جدا شدند، اما تمرکزمان را حفظ کردیم و  مثل خانواده کنار هم بودیم. این موارد باعث شد ما مزد زحمات‌مان را بگیریم و به قهرمانی لیگ و جام حذفی رسیدیم. ما لایق جام و لایق قهرمانی بودیم.

وی درباره عدم صدور اجازه همراهی با بازیکنان شماره هشت لیگ برتری برای سفر به مشهد، افزود: کادر فنی حق داشت. به هر حال ما با تیم بزرگ استقلال که مهره‌های خیلی خوبی داشت، بازی داشتیم و این بازی حساس بود. امروز نسبت به گذشته بازی به مراتب بهتر ارائه کردیم. ما در لیگ و جام حذفی فوق‌العاده بودیم. متأسفانه در دقیقه 99 گل خوردیم، اما در مجموع توانستیم بهتر عمل کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پایان راجع به کسب دوگانه قهرمانی توسط سرخپوشان، گفت: خدا را شکر این اتفاق تاریخی بود و این دومین باری بود که چنین اتفاقی برای پرسپولیس افتاد. امیدوارم همانطور که سروش رفیعی گفت، به پرسپولیس و مجموعه‌اش احترام بگذارند و ما بتوانیم شاهد یک بالا بردن خوب جام باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان