//
کدخبر: ۴۰۳۶۹۱ //

یک مربی خارجی دیگر در راه لیگ برتر ایران

بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی احتمال اینکه این تیم شمالی با سرمربی جدید خارجی در لیگ برتر شرکت کند، ‌وجود دارد.

یک مربی خارجی دیگر در راه لیگ برتر ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه نساجی مازندران امروز دستخوش تغییرات زیادی شده است. جدایی مدیرعامل و سرمربی نساجی و در پی آن ترک برخی نفرات نوید یک خانه تکانی را در این تیم شمالی می‌دهد.

صادق درودگر مدیر باتجربه فوتبال ایران به عنوان مدیرعامل جدید نساجی انتخاب و معرفی شده و اولین ماموریت او انتخاب سرمربی جدید این باشگاه و جایگزین کارلوس هرناندز است.

درودگر در اولین صحبت‌های خود اعلام کرده که چند گزینه برای نساجی در نظر دارند که با آنها وارد مذاکره خواهند شد. البته که به نظر می‌رسد تصمیم مسئولان نساجی استفاده از سرمربی خارجی است.

مدیرعامل جدید نساجی در این خصوص به فارس گفت:‌«احتمال دارد مربی خارجی بیاوریم اما باید در ابتدا بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام بدهیم.»

او درباره زمان انتخاب سرمربی نیز بیان کرد: «ظرف یک هفته تصمیم نهایی خود را در مورد انتخاب سرمربی می‌گیریم اما اکنون با گزینه‌های مختلف مشغول مذاکره هستیم. قطعا بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند. همچنین باید یک مدیر فنی برای باشگاه بگذاریم که در تصمیمات فنی سرمربی هیچ دخالتی ندارد، اما اطلاعات فنی و آنالیزهای لازم را به باشگاه ارائه خواهد کرد.»

با این تفاسیر احتمال اینکه یک مربی خارجی جدید به فوتبال ایران اضافه شود و هدایت نساجی را برعهده بگیرد، زیاد است. باید دید تصمیم نهایی مدیران باشگاه شمالی کشور چه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان