//
کدخبر: ۳۶۶۸۷۶ //

اختصاصی/ استقلال - نساجی؛ پایه‌های لرزان ساپینتو در حضور هوادارن پرشور

در هفته ششم لیگ برتر تیم های استقلال و نساجی قائمشهر به مصاف هم می روند که این بازی برای هر دو اهمیت خاصی دارد.

اختصاصی/ استقلال - نساجی؛ پایه‌های لرزان ساپینتو در حضور هوادارن پرشور
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران فردا شنبه 19 شهریور ماه راس ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

استقلال پس از تساوی بحث برانگیز مقابل پیکان، این هفته میزبان دیگر تیمی است که خوب دفاع می‌کند و فصل گذشته هم در جام  حذفی و هم لیگ برتر توانست یقه آبی‌ها را بگیرد. گرچه این فصل خبری از ساکت الهامی نیست، ولی حمید مطهری دستیار سابق گل‌ محمدی به خوبی می داند با چه ترفندی از استقلال امتیاز بگیرد. این تیم هفته گذشته مقابل‌ مس کرمان سه امتیاز شیرین را گرفت تا با روحیه لازم‌ راهی تهران شود.

استقلال- نساجی

اما در سوی مقابل استقلال پس از دو تساوی بدون گل مقابل نفت مسجد سلیمان و پیکان راهی جز شکست نساجی را ندارد و شاگردان ساپینتو به خوبی می‌دانند امتیاز دادن در این مسابقه حساس کار را برایشان سخت‌تر می‌کند و شاید فاصله شان نیز در صدر جدول بیشتر از این هم شود.

ناگفته نماند، این مسابقه جدال قهرمان جام حذفی و لیگ برتر است که می‌تواند آزمایش یک سوپر جام باشد‌. البته حضور هواداران نساجی نیز در ورزشگاه آزادی به جذابیت بازی خواهد افزود، چون آنها هیچ وقت نساجی را تنها نمی گذارند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان