//
کدخبر: ۴۰۰۷۲۸ //

ترکیب هیات مدیره پرسپولیس و استقلال مشخص شد

با توافقات صورت‌ گرفته بین وزارت ورزش و اقتصاد ترکیب چینش هیات مدیره پرسپولیس و استقلال مشخص شد.

ترکیب هیات مدیره پرسپولیس و استقلال مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بحث انتخاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حالا تبدیل به یک اختلاف جدیدی در فوتبال کشورمان شده، به‌طوری‌که وزارت ورزش و جوانان یک تصمیم می‌گیرد اما سازمان خصوصی‌سازی نظر دیگری دارد. درحالی‌که وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد به عنوان متولیان مجمع دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توافق کرده‌اند که برگزاری مجمع این دو باشگاه بعد از بازی‌های جام حذفی صورت بگیرد، اما امروز آگهی برگزاری این مجمع در نشریات کثیرالانتشار منتشر شد.

این در حالی است که این آگهی طبق قانون یک هفته قبل از برگزاری مجمع باید منتشر می‌شد و انتشار آن به همین دلیل بوده و قرار نیست مجمع سرخابی‌ها 30 اردیبهشت برگزار شود. در توافقی که در مذاکرات حمید سجادی وزیر ورزش و خاندوزی وزیر اقتصاد صورت گرفته، مجمع این دو باشگاه یکی دو روز بعد از فینال جام حذفی برگزار خواهد شد تا تصمیمات لازم در باره هیات مدیره این دو باشگاه صورت بگیرد. این درحالی است که هیات مدیره این دو باشگاه 5 نفره هستند، اما این احتمال وجود دارد که تعداد آن به 7 نفر هم برسد، هر چند که احتمال آن زیاد نیست.

وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی عالی ورزش مذاکرات خود را با وزارت اقتصاد انجام می‌دهد و طرف مذاکرات این وزارتخانه، سازمان خصوصی‌سازی نیست. به همین دلیل توافقات در سطوح عالی دو وزارتخانه صورت گرفته تا این دو باشگاه بدون تغییرات تا پایان جام حذفی به‌کار خود ادامه دهند تا مبادا در آستانه بازی‌های حساس، حاشیه‌هایی ایجاد شود.

با توافقات صورت‌گرفته و در صورتی که هیات مدیره هر دو باشگاه 5 نفره باشد، 3 عضو آن را وزارت ورزش و  جوانان معرفی خواهد کرد و 2 عضو هم از طرف وزارت اقتصاد در ترکیب هیات مدیره دو باشگاه قرار خواهند گرفت. اگر هیات مدیره دو باشگاه 7 نفره شود، این ترکیب 4 به 3 خواهد شد به این صورت که 4 عضو را وزارت ورزش معرفی می‌کند و 3 عضو در اختیار وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان