//
کدخبر: ۳۹۸۱۰ //

۲ پرسپولیسی دربی احتمالی را از دست دادند

با تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس توسط فیزیوتراپ این تیم به احتمال خیلی زیاد ۲ سرخپوش به دربی دوستانه نخواهند رسید.

۲ پرسپولیسی دربی احتمالی را از دست دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

میثم علیپور درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس در اردوی اوکراین گفت: کمال کامیابی‌نیا در  وضعیت خیلی خوبی بسر می‌برد و کنار بازیکنان تمرین می‌کند. او آرام آرام در درگیری‌ها و تمرینات سخت حاضر می‌شود هرچند بازیکنان هوای او را دارند. تقویت عضلات کامیابی‌نیا هنوز مانده اما پیش بینی من این است که او  از 2 هفته دیگر بتواند به صورت کامل در مسابقات شرکت کند.

وی درباره وضعیت محمد انصاری یادآور شد: او به تمرینات گروهی اضافه شده اما دردش خیلی کم شده و هنوز شرایط حضور در مسابقه را ندارد. انصاری فعلا با تیم تمرین می‌کند و او هم از نهایتاً 5 روز دیگر کنار سایر بازیکنان می‌تواند در بازی‌های دوستانه به میدان برود.

فیزیوتراپ باشگاه پرسپولیس با اشاره به وضعیت امیری عنوان کرد: متاسفانه او چند روز پیش درد شدیدی از ناحیه کمر داشت تا حدی که از این بازیکن در اوکراین  MRI گرفتیم و آسیبی در قسمت دیسک کمر او دیده شد اما خوشبختانه آسیبش طوری نبود که اعصابش  را تحریک کرده باشد. یا شرایطی که دارد باید یکسری تمرینات را برای همیشه انجام دهد اما دردش نسبت به اوایل 70 درصد کمتر شده است. او الان تمرینات تقویتی کمر و آب درمانی همراه با حرکات کششی انجام می‌دهد. ضمن اینکه از امروز نرم دوی دور زمین را هم آغاز کرد اما باید مرحله به مرحله جلو برود و نباید عجله کرد و به طور کل آسیب‌دیدگی او نگران کننده نیست.

با شرایطی که بازیکنان مصدوم پرسپولیس دارند بعید است آنها به دربی احتمالی که قرار است در تاریخ 25 تیرماه در آلمان برگزار شود برسند. شاید فقط انصاری شانس کمی برای بازی در این مسابقه داشته باشد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان