//
کدخبر: ۳۹۷۳۳۱ //

واکنش فوری آندو تیموریان به بیانیه پرسپولیس

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به صحبت‌هایش در پایان داربی واکنش نشان داد.

واکنش فوری آندو تیموریان به بیانیه پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

آندرانیک تیموریان، مربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه خودش مبنی بر اینکه نگاه مربیان تیم ملی نباید رنگی باشد اظهار کرد: به باشگاه پرسپولیس احترام می‌گذارم و باید بگویم نگاه ما در تیم ملی نگاه ملی است. به عنوان یک مربی جوان، صحبتم را تصحیح می‌کنم، انتظار دارم پیشینه من هم در انتقادها مورد نظر قرار بگیرد و این داستان همین‌جا به پایان برسد.

وی ادامه داد: دستیاران تیم ملی کل بازی‌ها را تماشا می‌کنند تا بهترین نفرات به اردو دعوت شوند. آقای قلعه نویی ساعت‌ها وقت می‌گذارد تا تیم ملی بتواند در اردوها و بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشد.

مربی تیم ملی در خصوص بیانیه پرسپولیس مبنی بر اینکه وی مدعی شده ۴۰ دقیقه از دربی را ندیده است، تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که فدراسیون انجام داده بود با بلیت وارد ورزشگاه شدیم ولی رفت و آمد حتی برای آن‌هایی هم که داخل ورزشگاه بودند سخت بود. من برای نشستن چند بار جایم را عوض کردم. به هر حال همانطور که گفتم به باشگاه پرسپولیس احترام می‌گذارم.

تیموریان در خصوص اینکه ظاهرا تیم ملی به تورنمنت کافا اعزام نخواهد شد، افزود: آقای قلعه نویی در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد و اگر قرار باشد تیم به این مسابقات اعزام نشود فدراسیون جایگزین لازم را تدارک خواهد دید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۳۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان