//
کدخبر: ۳۹۵۴۸ //

زلاتان ایرانی در دو راهی بشیکتاش-لاتزیو

مدیر عامل باشگاه لاتزیو رقم پیشنهادی برای خرید سردار آزمون را 3 میلیون یورو افزایش داد.

 زلاتان ایرانی در دو راهی بشیکتاش-لاتزیو
به گزارش فرتاک نیوز،

 کلودیو لوتیتو ریاست باشگاه فوتبال لاتزیو در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: سردار آزمون مهاجم و ستاره ایرانی روبین کازان را با رقم 13 میلیون یورو معادل 14 میلیون و 820 هزار دلار که با رقم ریالی دلار یعنی 3795 تومان برابر با رقمی بیشتر از 56 میلیارد تومان جذب خواهد کرد. من وایگلی تاره مدیر فنی بیانکو چلستی ها خواهان این هستیم که سردار آزمون در کنار چیرو ایموبیله مهاجم و ستاره ملی پوش ایتالیایی زوج بسیار خطرناکی را در اروپا تشکیل دهند.

وی افزود: از همان زمانی که سردار آزمون گل های زیبایی را با پیراهن باشگاه فوتبال روستوف در برابر تیم های مطرح اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به ثمر رسانید خواهان به خدمت گرفتن وی  و قرار دادن وی در کنار چیرو ایموبیله بودیم اما پیشنهاد خود را علنی نکرده بودیم. رقم پیشنهادی قبلی لاتزیو برای به خدمت گرفتن آزمون مبلغ 10 میلیون یورو بود.

این در حالی است که سایت ajansspor ترکیه مدعی شده سردار آزمون به چند دلیل قصد رفتن به لاتزیو را ندارد و با توجه به درخواست بشیکتاش ترکیه،  او به خاطر حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به این تیم می‌رود.

بشیکتاش در حالی به دنبال به خدمت گرفتن سردار آزمون است که این بازیکن از لاتزیو ایتالیا هم پیشنهاد دارد. بشیکتاش به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال جذب سردار آزمون است. گویا باشگاه روستوف می‌خواهد بازیکنش را به تیم ایتالیایی‌ بفروشد اما بازیکن ترکمن و گلزن ایرانی به خاطر بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا علاقه‌مند است به بشیکتاش بپیوندد.

دلیل رد پیشنهاد لاتزیو از سوی سردار آزمون به ادعای این سایت ترکیه‌ای، علاوه بر حضور بشیکتاش در لیگ قهرمانان اروپا، رفتار نژادپرستانه هواداران لاتزیو هستند نسبت به بازیکنان رنگین‌پوست یا مسلمان است. این بازیکن ۲۲ ساله در ۲۶ بازی خود برای تیم ملی ایران موفق به زدن ۱۹ گل شده است. او با مبلغ ۲.۳ میلیون یورو از روبین کازان به روستوف منتقل شده بود. همچنین سردار آزمون فصل گذشته در ۴۱ بازی رسمی، ۱۲ گل و ۳ پاس گل داده است.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان