//
کدخبر: ۳۹۳۷۳ //

بیرانوند و جهشی قابل لمس/ فرصتی که از دست رفت!

گلر کامرونی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس را راحت کرد

بیرانوند و جهشی قابل لمس/ فرصتی که از دست رفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

در شب پیوستن په په به بشیکتاش از رئال مادرید، فوتبال ترکیه ستاره دیگری را هم از لالیگا تصاحب کرد. سنگربان 33 ساله مالاگا، شب گذشته به استانبول رسید تا بعد از سال‌ها بازی در لیگ فوتبال اسپانیا، آماده پیوستن به فنرباغچه باشد.

 

کارلوس کامنی کامرونی، کابوس همیشگی بارسلونا و مسی در لیگ اسپانیا به شمار می‌رفت و بارها و بارها، امتیازهای مهمی را از بلوگرانا گرفته بود.  او فصل گذشته با 79 سیو، یکی از دروازه‌بان‌های موفق لالیگا به شمار می‌رفت و با میانگین 2.26 سیو در هر مسابقه و 8 کلین شیت، نمایش موفقیت‌آمیزی در طول فصل گذشته داشت.

 

کارلوس در سال 2004 به اسپانیول پیوست و بعد از 8 سال، این تیم را به مقصد مالاگا ترک کرد تا 5 سال نیز برای مالاگا به میدان برود. گلر کامرونی با تیمی قرارداد امضا کرد که گفته می‌شد علیرضا بیرانوند را به عنوان یکی از گزینه‌های دروازه‌بانی مدنظر قرار داده است. هیچوقت مشخص نشد که این پیشنهاد چقدر جدی است اما سنگربان پرسپولیس باور دارد که پیشنهاد نجومی ترک‌ها را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس رد کرده و احتمالا تا پایان فصل بارها به این موضوع اشاره خواهد کرد. فنرباغچه به جای دروازه‌بان اول تیم ملی ایران، صاحب گلری با تجربه بین‌المللی شد. مردی که 13 سال روبروی غول‌های لالیگایی ایستادگی کرد و خاطرات خوبی در اسپانیا به جا گذاشت.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان