//
کدخبر: ۳۹۵۰۶۰ //

اشتباه بزرگ مدیران استقلال قهرمانی را از تیم ساپینتو می گیرد؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کسانی که مشکلات استقلال را در رسانه‌ تلویزیونی مطرح کردند چه مشکلی را حل کردند؟

اشتباه بزرگ مدیران استقلال قهرمانی را از تیم ساپینتو می گیرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهین بیانی ، درباره مشکلات مدیریتی این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: استقلال سال‌هاست که مشکل مدیریتی دارد. طبیعی است که هوادار از این مسائل ناراحت باشد که مهم‌ترین آن مربوط به حذف از لیگ قهرمانان آسیا است. وقتی تیمی قهرمان می‌شود امید هواداران به حضور در آسیا است نه اینکه به راحتی بشنوند که تیم‌شان در آسیا حضور ندارد. متأسفم که این همه هزینه کردند، از مردم بابت بورس و سهام پول گرفتند یا وام‌ گرفتند ولی پول استراماچونی را پرداخت نکردند و به مشکل خوردند.

«هر مدیری به استقلال آمد مشکلات را گردن مدیر قبلی انداخت.» وی با بیان این جمله تصریح کرد: درست است که استقلال شانس اول قهرمانی است ولی اگر این مشکلات حل نشود قول می‌دهم در چند هفته آینده به مشکل بخورد. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال راهکاری ارائه دهند و مشکل را حل کنند.

تغییر هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال پس از دربی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص مناظره مدیران باشگاه با حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: امیدوارم بودم مسائل خانوادگی باشگاه درون خانواده حل شود. هواداران از این اتفاقات ناراحت هستند. هر مسئله‌ای در باشگاه استقلال وجود دارد باید در همان هیئت مدیره یا سازمان مربوطه حل می‌کردند نه اینکه رسانه‌ای شود. الان که موضوعات استقلال رسانه‌ای شد، چه مشکلی را حل کردند؟

بیانی با انتقاد از اظهارات صورت گرفته از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: آقایان نباید مشکلات باشگاه استقلال را رسانه‌ای می‌کردند. اگر استقلال در هفته‌های پیش رو به مشکل بخورد و قهرمانی را از دست بدهد دیگر نمی‌توانند مدیران را ببخشند. پول استراماچونی رقمی نبود که این همه بزرگش کرده‌اند. به استقلال وام بدهند و طلبکار کنند و بعدا این پول را بگیرند تا حداقل یک تیم با هواداران میلیونی‌اش در آسیا حضور داشته باشد. فتح‌الله‌زاده به تنهایی نمی‌تواند این مشکل را حل کند چون اگر می‌توانست قبل از عید حل می‌کرد تا استقلال از آسیا حذف نشود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان