//
کدخبر: ۳۲۰۵۸۱ //

گل‌گهر از استقلال،پرسپولیس بازیکن نمی‌گیرد

باشگاه گل گهر علیه بازارگرمی احتمالی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات اطلاعیه جالبی منتشر کرد.

گل‌گهر از استقلال،پرسپولیس بازیکن نمی‌گیرد
به گزارش فرتاک نیوز،

حیدر افسری در گفت‌‌وگویی تازه با رسانه رسمی باشگاه گل‌گهر، توضیحات بیشتری در خصوص فعالیت باشگاه گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات، ارائه داد و گفت: باشگاه گل‌گهر بر اساس خواسته‌ی کادر فنی و فهرستی که در اختیار باشگاه قرار گرفته، مشغول مذاکره با گزینه‌های مورد نظر است و ما در آرامش و به دور از هیاهو، دنبال برطرف کردن نیاز‌های کادرفنی هستیم. اولویت ما حفظ اسکلت تیم و تمدید با نفراتی است که قراردادشان تمام شده و در کنار آن با چند بازیکن نیز مشغول مذاکره هستیم که بعد از توافق و امضای قرارداد، خبر آن از طریق رسانه رسمی باشگاه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.



وی در مورد شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه گل‌گهر گفت: متاسفانه فضایی ایجاد شده که هر بازیکنی قصد جدایی از تیمش دارد را به گل‌گهر سیرجان نسبت می‌دهند و در کانال‌های غیررسمی و رسانه‌های مجازی، تعداد زیادی بازیکن را به گل‌گهر فرستاده و با آنها قراردادهای نجومی امضا کرده‌اند. پرسش من این است؛ مگر فهرست گل‌گهر چقدر جا دارد و چند بازیکن لیگ برتری می‌توانیم جذب کنیم. سوای این، مگر بودجه ما چقدر است که این نفرات را بخواهیم جذب کنیم؟ تا این لحظه حدود 20 بازیکن را شنیده‌ایم که با قراردادهای کلان به گل گهر سیرجان فرستاده و خودشان با آنها قرارداد بسته‌اند.



مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در پایان با اظهار امیدواری که حرفهایش پایانی باشد به شایعات و بازارگرمی های نخ‌نما شده، گفت: تیم ما بودجه محدودی دارد و  توانایی آن را نداریم که بازیکنان گران‌قیمت را از تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان، جذب کنیم و با توجه به این موضوع در فهرست آقای قلعه‌نویی بازیکنی از این سه تیم حضور ندارد. سعی ما این است بازیکنان خودمان را  که در فصل گذشته درخشش داشتند را حفظ کنیم و بر اساس نیازمان بازیکن جدید جذب کنیم. امیدواریم تیم های یادشده نیز با قیمت های نجومی بازار نقل و انتقالات را آشفته نکنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان