//
کدخبر: ۳۹۴۴۲۹ //

افشاریان: سرمربی تیم ملی امید تا پایان فروردین مشخص می‌شود/ هنوز صحنه‌های بازی تراکتور و سپاهان را بررسی نکرده‌ایم

رئیس کمیته داوران گفت: ما هنوز صحنه های بازی سپاهان و تراکتو را بررسی نکرده ایم.

افشاریان: سرمربی تیم ملی امید تا پایان فروردین مشخص می‌شود/ هنوز صحنه‌های بازی تراکتور و سپاهان را بررسی نکرده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

 خداداد افشاریان در خصوص وضعیت داوری در سال گذشته اظهار داشت: پارسال و امسال ندارد، ادامه رقابت‌های لیگ است و اجازه بدهید در پایان فصل یک ارزیابی کامل در خصوص داوری داشته باشیم. الان 5 هفته حیاتی در لیگ یک و لیگ برتر داریم. امروز در هیئت رئیسه در خصوص حساسیت مسابقات صحبت شد و ما تصمیم داریم که از داورانی باتجربه، بین المللی و پرقدرت خودمان استفاده کنیم. 

رئیس کمیته داوران اظهار داشت: ما هنوز در رابطه با بازی دیشب سپاهان و تراکتور اقدامی نکردیم. هنوز صحنه ها را بررسی نکرده ایم. نمره ناظر بازی را نیز فردا می بینیم. 

افشاریان در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا مدیرعامل اجازه دارد به رختکن داوران برود، اظهار داشت: ساکت یکی از همکاران ماست. او یکخورده عصبانی بوده و ما توقعمان از همه این است که بگذارند کارمان را انجام دهیم و اجازه دهند در زمانی که داوران آرام تر صحبت ها انجام شود. 

وی در رابطه با سرمربی تیم ملی امید ادامه داد: تا پایان فروردین ماه سرمربی تیم ملی نیز مشخص شود و کارش را با تیم ملی امید آغاز خواهد کرد.

افشاریان در خصوص هیأت رئیسه استان تهران نیز گفت: شیرازی در این مدت تلاش کردند و جوانی خودشان را گذاشتند. یک اتفاقاتی در ماه های گذشته رخ دادند و امروز صبح استعفا دادند. 

وی در رابطه با وضعیت رحمان رضایی نیز ادامه داد: در رابطه با تیم ملی، هم دپارتمان تیم ملی و هم اصولی هستند. امروز تنها در خصوص تیم ملی امید صحبت شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان