//
کدخبر: ۳۹۰۹۴۲ //

قلعه‌نویی فرمول بردن روسیه را از منصوریان می‌گیرد؟

آیا امیر قلعه‌نویی فرمول برد مقابل روسیه را از شاگرد سابق خود جویا خواهد شد؟

قلعه‌نویی فرمول بردن روسیه را از منصوریان می‌گیرد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های گل‌گهر و فولاد خوزستان در حالی قرار است فردا آخرین بازی مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی را مقابل یکدیگر برگزار کنند که حضور امیرقلعه‌نویی برای آخرین بار روی نیمکت سیرجانی‌ها و همچنین رویارویی او با منصوریان روی نیمکت فولاد می‌تواند جذابیت‌های این بازی را دو چندان کند. 

این آخرین بازی گل گهر با هدایت قلعه‌نویی خواهد بود و امیر بعد از این بازی به تهران برمی‌گردد تا تیم ملی را برای بازی دوستانه با روسیه آماده کند.

نکته جالب اینکه سالها قبل تیم ملی با هدایت علیرضا منصوریان، به مصاف روسیه رفت. روسیه‌ای که آن زمان تیم قدرتمندی بود منتهی علی منصور در تنها بازی‌اش به عنوان نفر اول نیمکت تیم ملی موفق شد حریفش را شکست دهد.

درست بعد از برکناری افشین قطبی و قبل از آمدن کارلوس کی‌روش به ایران بود که این بازی باید انجام می‌شد و تیم ملی سرمربی نداشت. به همین دلیل علیرضا منصوریان که دستیار افشین قطبی در تیم ملی بود، به عنوان سرمربی ایران مقابل روسیه روی نیمکت نشست تا سرمربی تیم ملی در آن جدال مهم باشد.

در آن مسابقه که روز بیستم بهمن ماه سال 1389 در شهر ابوظبی امارات برگزار شد، روسیه با ستاره‌هایی مثل آندره آرشاوین، پاولیوچنکو، کرژاکوف، آکینفیف، دنیسوف و توربینسکی و با سرمربیگری دیک ادوکات هلندی روبروی تیم ملی ایران قرار گرفت اما در نهایت در دقیقه 90 با پاس محمد نوری برای خلعتبری، این بازیکن ریزنقش توانست تک گل این بازی را وارد دروازه روسیه کند تا اولین تجربه منصوریان به عنوان سرمربی تیم ملی مقابل روسیه با برد همراه باشد.

حال باید منتظر ماند و دید علیرضا منصوریان در تقابل با امیر قلعه‌نویی فرمول برتری مقابل روس‌ها را به ژنرال خواهد گفت یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۹۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان