//
کدخبر: ۳۹۰۴۴۵ //

ماتئوس: بایرن آماده‌ترین تیم حال حاضر اروپاست

ستاره پیشین بایرن مونیخ به ستایش از تیم کنونی با هدایت ناگلزمن پرداخت.


ماتئوس: بایرن آماده‌ترین تیم حال حاضر اروپاست
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسپورت، بایرن مونیخ در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد.

بایرن‌ مونیخ در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های بوندسلیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر پاری سن ژرمن به پیروزی دست پیدا کند تا مقتدرانه راهی دور بعد شود.

لوتار ماتئوس به ستایش از تیم کنونی بایرن با هدایت ناگلزمن پرداخت و گفت: بایرن مونیخ تیم بسیار آماده‌ای دارد و به نظر من بدون شک آماده‌ترین تیم فوتبال اروپا است. بایرن مونیخ ۲۰ بازیکن آماده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد این در حالی است که در دوران من ۱۳ بازیکن و در دوران قبلی ۱۷ بازیکن در نهایت برای ترکیب اصلی داشت. اکنون ناگلزمن می‌تواند با خیال راحت ۵ تعویض انجام دهد.

او ادامه داد: بایرن آماده است اما بهترین خط حمله دوران خود را ندارد چرا که تیم با حضور ریبری و آرین روبن و لواندوفسکی و مولر آماده‌تر بود.

وی در پایان درباره شانس بایرن برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: بایرن شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد اما تنها گزینه و شانس قهرمانی نیست. نباید رئال مادرید، منچسترسیتی و حتی بنفیکا را نادیده گرفت. من پیش از این هم گفتم که اسم‌ها قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌آورند بلکه این اعتبار تیم‌هاست که قهرمانی را می‌آورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان