//
کدخبر: ۳۸۹۲۸۵ //

ماتا: بازی با گل‌گهر، بازی قهرمانی است/ شرایط رضاوند و مهری برای ما سورپرایز نیست

روی ماتا، مربی استقلال می‌گوید تیمش کار دشواری را برابر شاگردان قلعه‌نویی دارد.


ماتا: بازی با گل‌گهر، بازی قهرمانی است/ شرایط رضاوند و مهری برای ما سورپرایز نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال و گل‌گهر در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فردا ساعت ۱۶:۴۵ به مصاف هم می‌روند. روی ماتا، مربی استقلال که به علت محرومیت ریکاردو ساپینتو در نشست خبری حاضر شد، گفت: طبق معمول بازی فردا هم سخت خواهد بود و با تیمی قرار است بازی کنیم که هم بازیکنان و هم کادر فنی خوبی دارد. آن‌ها به صورت تجمعی خیلی خوب بازی می‌کنند و آن‌ها هم برای قهرمانی می‌جنگند. آن‌ها برای ۳ امتیاز به زمین می‌آیند اما تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. ما بازی قبل را نبردیم اما فوتبال به این شکل است و ما خوب بازی کردیم.

او ادامه داد: بازی فردا، بازی قهرمانی است و ما برای ۳ امتیاز می‌جنگیم. خوشبختانه آخرین بازی ما است که سرمربی ما نخواهد بود و امیدوارم این فشارها کم شود و کار خود را انجام دهیم و شرایط برای ما مطلوب باشد.

ماتا درباره فرصت دادن به بازیکنان دیگر به جای شهباززاده پس از عملکرد ضعیف او در بازی‌های قبلی توضیح داد: ما از تیم خود راضی هستیم و وقتی می‌بریم، کسی چیزی نمی‌گوید. آن بازیکنانی که مس کرمان، ملوان و پیکان بردند، همین بازیکنان هستند. این فوتبال است و در آن اتفاقاتی مثل دیدار با نساجی رخ می‌دهد. این فقط مختص یک بازیکن نیست. بحث این است که شوت‌های شما چپ و راست می‌شود و داخل گل نمی‌رود. بعضی موقعیت‌ها توپ‌ها گل می‌شود و گاهی نمی‌شود. اگر ما موقعیت ایجاد نمی‌کردیم و نتیجه نمی‌گرفتیم، این مشکل بود. ما تاکنون ۱۳ امتیاز از دست دادیم و نباید در خصوص آن صحبت کنیم.

مربی استقلال درباره احیا شدن رضاوند و مهری در خط هافبک استقلال گفت: همان‌طور که قبلا گفتیم، سرمربی ما درباره این صحبت کرده‌اند و ما به همه بازیکنان خود ایمان داریم. شرایط رضاوند و مهری برای ما شگفت‌انگیز نیست؛ آن‌ها بازیکنان باکیفت خوبی مثل سایرین هستند و این برای ما سوپرایز نیست.

او درباره آمار خوب استقلال برابر گل‌گهر بیان کرد: من هم امیدوارم این آمار ادامه داشته باشد و ما دوست داریم برنده باشیم. البته آمار، آمار است و ما با واقعیت کار داریم. گل‌گهر تیم خوبی است و برای قهرمانی می‌جنگد. بازی سختی است و ما به این مساله واقف هستیم که نباید از این کورس عقب بمانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۲۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان