//
کدخبر: ۳۸۵۶۷۵ //

ماتا: نمی‌دانم چرا هواداران با دو بازیکن استقلال مشکل دارند/ بازیکنی نمی‌آوریم که فقط بگوییم آورده‌ایم

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد تیمش در مصاف با نفت مسجدسلیمان صاحب ۱۳ موقعیت گلزنی شده است.

ماتا: نمی‌دانم چرا هواداران با دو بازیکن استقلال مشکل دارند/ بازیکنی نمی‌آوریم که فقط بگوییم آورده‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

 روی ماتا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از این پیروزی خیلی خوشحالیم و سه امتیازی را که هدف‌مان بود، گرفتیم. همانطور که روز گذشته صحبت کردم می‌دانستیم بازی سختی داریم. تیم ما آماده بود و از دقیقه اول محکم شروع کرد و به گل رسید. پس از آن سه چهار فرصت گلزنی داشتیم که از دست دادیم. باید نیمه اول را با چند گل به پایان می‌رساندیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم، نفت سعی کرد بازی را به تساوی بکشاند، ولی کیفیت ما بهتر بود و طبیعی بود که باید گل‌های زیادی می‌زدیم. بازی راحتی نبود، چون نفتی‌ها در دو دیدار آخر خود گلی نخورده بودند. بازیکنان استقلال اما با ذهنیت خوب و تمرکز بالا بازی کردند و از اینکه سه امتیاز را به دست آوردیم، خیلی خوشحالم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد خوب آرش رضاوند و سعید مهری پس از انتقادها در نیم‌فصل اول گفت: نمی‌دانم چرا هواداران با این دو بازیکن مشکل داشتند، ولی ما کیفیت بالایی از آنها دیدیم. در مورد گذشته نمی‌توان صحبت کرد، چون ما نبودیم. فکر کنم هواداران در گذشته با مهری و رضاوند منصف نبودند، اما الان آنها خودشان را به سطح بالایی رساندند و به تیم کمک می‌کنند. امروز دیدیم که تماشاگران به این دو بازیکن اعتمادبه‌نفس دادند و آنها نیز خودشان را نشان دادند.

ماتا راجع به اینکه استقلال بازیکن خارجی جذب می‌کند یا کاوه رضایی را به خدمت می‌گیرد، تصریح کرد: قبلاً در این مورد صحبت کردیم. بازیکنی نمی‌آوریم که فقط بگوییم آورده‌ایم. هیچ چیزی تغییری نکرده است.

وی در مورد مصدومیت علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم تیم فوتبال استقلال یادآور شد: رضایی در اواخر نیمه نخست مصدوم شد، ولی با تیم بود. او سیوهای خوبی داشت و باید ارزیابی شود که وضعیتش به چه صورت است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات رضا عنایتی مبنی بر اینکه مدعی شد تیمش بیشتر از استقلال موقعیت داشت، گفت: نمی‌دانم ایشان چه بازی را دیده است! فکر کنم 13 موقعیت گل داشتیم و حریف پنج موقعیت. به عنایتی احترام می‌گذارم، ولی ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم.

ماتا درباره وضعیت مصدومیت سید حسین حسینی هم به خبرنگاران گفت: در این هفته مشخص می‌شود که چه خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان