//
کدخبر: ۳۷۱۵۳۷ //

ماتا: کاری به نتایج پرسپولیس نداریم/ می‌خواهیم صدرنشین باشیم

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد تیمش کار دشواری برابر آلومینیوم خواهد داشت.

ماتا: کاری به نتایج پرسپولیس نداریم/ می‌خواهیم صدرنشین باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

روی ماتا در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، گفت: انتظار بازی سختی را داریم. آلومینیوم 4 هفته است که شکست نخورده و خوب بازی می‌کند. ما هم دوست داریم در خانه در صدر جدول قرار بگیریم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه برخی‌ انتقاد می‌کنند استقلال برابر تیم‌های تدافعی به مشکل می‌خورد، تصریح کرد: تنها مشکل استقلال نیست و همه تیم‌های بزرگ برابر تیم‌هایی که در زمین خود دفاع می‌کنند، مشکل دارند. این موضوع مشکل نیست و روی اینها کار کردیم. باید همینطور که قبلاً بودیم، پیش برویم و رویکردمان را ادامه دهیم و به گل برسیم و در نهایت بازی را ببریم.

مربی استقلال در خصوص برتری پرسپولیس برابر ملوان و اینکه بازی کردن پس از رقیب چه تأثیری روی آبی‌پوشان دارد، گفت: برای ما مهم نیست طرف مقابل ببرد یا ببازد، ما باید هر بازی را باید ببریم. باید کار خودمان را خوب انجام دهیم. پس از اینکه بازی‌مام تمام شد نتایج‌ها را نگاه می‌کنیم. هیچ فشاری روی ما نیست و فقط دنبال سه امتیاز بازی هستیم.

 ماتا در پاسخ به این سؤال که ریکاردو ساپینتو مخالف برگزاری دربی پس از جام جهانی قطر بود، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم و کسی چیزی به من نگفته و اطلاعاتی در این باره ندارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان